Archive for the 'hip hop' Category

17
List
11

atmosfera. raczej czarna.

31
Maj
11

blog strasznie zuy

koncept/ realizacja/ wartości dodane- po chuju.

autor się wziął i dupą odwrócił od tematu, zatem temat od niego tym samym się również, co było do dowiedzenia.

ale nic to, że kupy się to nie trzyma i zuo. bo siedziałem sobie dzisiaj jako pasażer w klimatyzowanem ałcie i słuchałem czilizet. a tam pośród leniwych i nijakich zarazem czilibzdetów załączono niezłe coś, coś mi się z jakimś netaudio skojarzyło… ale do tej pory nie mogę skojarzyć, z niby jakim mi to się netaudio skojarzyło :( więc chujnia również i na tym odcinku.

ale skoro mi się skojarzyło wogóle, to postanowiłem odpalić se wordpressa i coś napisać, a nawet polecić jakiegoś klimata netaudiowego, albo i nie jednego. starego [bo nowych- póki co!- nie ściągam przecież, postanowienia to postanowienia].

aha- i nie będzie plajerków, bo ich załączanie zajmuje za dużo czasu, a mi się przecież nie chce.

________________________________

Mauro Marangoni, z jamendo. Kliknij w okładkę, a dźwięki usłyszysz dokładnie takie, jakie możesz usłyszeć na czilizecie. W sumie sześć numerów, do plajerka trafił[by] drugi w kolejności, jako zajawiający. A okładka troszkę nie w aurę, ale jebać to. Przyda się, uwierz.

_________________________________

David Chazam, z Francji [ale nie z jamendo]. Kliknij w okładkę, a dźwięki usłyszysz zupełnie inne, niż na czilizecie. Pozytywna psychodelia [kowery!] wyczajona wśród zajobów z audycji istoty ssącej. W plajerku pojawił[by] się numer drugi- raz, że przez analogię, dwa, że fajny wokal i kawałek powinien być Ci znany. A okładka mówi sama za siebie, uwierz.

_________________________________

Bears In The Attic, z DWK. Kliknij w okładkę, a dźwięki instrumentalnego hip-hopu o odcieniu czilałtowym nakażą Ci szukać w eterze czegoś innego niż czilizet. W plajerku klasycznie zapodany[byłby] numer drugi, a to z uwagi na samplowany bass Marcusa Millera. A okładka nic nie mówi, napisy na niej są. O takie:

_________________________________

W następnym odcinku [o ile będzie?]  będzie nie wiadomo co. Dziękuję, pozdrawiam, zdrowia & indżoj. I bez ciśnienia, bez ciśnienia, wszystko musi być dobrze, musi…

03
Maj
11

various artists compilations [#2]

Here is volume 1 of the long expected compilation „Relax Capsule”, compiled and mastered by VPD. Prepare yourself for 1 hour properly chilled trip with top-quality ambient beats!

Special thanks & love to all involved artists, to Teodora Videnova for the wonderful cover art and to @pgeorgieva for coming up with the name of compilation!

from Dusted Wax Kingdom

12
Kwi
11

GDaddie – The Truth EP

09
Kwi
11

nie da się ściągnąć?


Fonoteka 6 Remixed– mi się to udało zassać, teraz pozostał tylko odsłuch na bandcamp.

Póki co bez możliwości downloadu.

Jeden numer w fajnym remiksie poniżej.

…ale się go nie da odsłuchać na stronie.

Sssss… co jest?

06
Sty
11

akurat

Na tej płycie z mashupowym goodshitem i remixami,

będącej dziełem pewnego Feda z Białej Rusi (a konkretnie z Grodna),

można, proszę Ciebie, znaleźć między innymi polskie reggae w wersji light-jungle. Bo niby czemu się dziwić?

Click on the cover zatem, zdarowia and indżoj!

20
List
10

zamierzam się wreszcie…

…kurwa ustabilizować. Bo niby jestem ustabilizowany zewnętrznie, ale wewnątrz mnie trzącha wiecznie i niestabilnym się znajduję głównie.

Toteż rozważam cykle na netmuzyce. Np. JAZZOWE WEEKENDY, ambientowe wtorki, ELEKTRONICZNE CZWARTKI. Czy jakoś tak, bądź wspak.

Może być? To mi pomoże, ale czy Tobie też?

Poza tym oczywiście nie zamierzam ograniczać się wyłącznie do weekendów, czwartków i wtorków-  będę wrzucał muzykę i w inne dni, ale stabilizacja i rutyna [jak w przypadku ambientowego października] PRZYDA MISIE. Przynajmniej przez jakiś czas.

Dziś jednak coś z zupełnie innej beczki- abstrakthiphop.

Stąd.

Zdrowia & indżoj!




autor

linki które rządzą

  • Brak

wpisy które rządzą


%d bloggers like this: