29
Paźdź
11

zajawiam. poczytasz?

Kiedy startowałem z netmuzyką uważałem, że ambient nie jest dobrym gatunkiem muzycznym.
Ajdiem też. Też uważałem, że nie jest.

Kiedy startowałem z netmuzyką miałem 32 lata.
Albo rok mniej, nie pamiętam ;). W każdym razie nie miałem „dzieścia” tylko już „dzieści”.

Kiedy startowałem z netmuzyką prawie nie miałem dzieci*.
*ale zasadniczo już właściwie miałem, bo córka urodziła się 3 stycznia tego samego roku, a wystartowałem w grudniu, więc była już spora. Ale nic nie kumała, więc właściwie jej nie było. NATOMIAST TERAZ MAM DWÓJKĘ I KUMAJĄ KURRRRWA, i ambient i IDM to nie jest wg nich dobra nuta :( Podobno.

Potem wszystko się przewartościowywać zaczęło, i nadal się przewartościowuje.

Kiedy startowałem z netmuzyką netlabeli było kilkaset. Może. Mocno marginalnie można było całą scenę traktować wówczas. Podobało mi się to.
Kiedy startowałem z netmuzyką byłem bliski apopleksji- tak bardzo wierzyłem, że to będzie coś zajebistego.

Kiedy startowałem z netmuzyką było ciemno.

Teraz jestem pięć lat mądrzejszy (??) i bardziej zrównoważony (!?) i lepszy.

I- niestety dla Ciebie- jestem starym zgredem, który lubi ambienty, IDM i technoidalne deeeeeep-duby. Z rzadka feakowe psychodele, postrocki wszeteczne i inszą avant-gardę.

Kiedy startowałem z netmuzyką lubiłem jazz.
Nadal uwielbiam jazz.

_____________________

Następny wpis będzie konkretnie nuzyczny- tym chciałem zajawić się od nowa.

A jak się nie podoba- wypierdalaj, serio.

Mam to w dupie.

4 Responses to “zajawiam. poczytasz?”


  1. poniedziałek, 31 Październik 2011 o 20:54

    niemniej, mam ochotę czytać muzyka jaka by nie była daje się słuchać :)

    a tak z innej beczki ubolewam nad brakiem opcji logowania się przez googla, twiterra zupełnie nie używam choć mam konto, z fejsbookiem jest inaczej, traktuję jako kontakt ale znowu nie koniecznie lubię czytać całą ścianę pierdół na którą mam niewielkie wpływ. da się z tym coś zrobić?

  2. sobota, 12 Listopad 2011 o 02:46

    Jeśli mnie szybka matematyka nie myli, wychodzi na to że zgredem to ja tu jestem. Starszym 3 lata ;-) Lubiącym dubtechno, IDM, ambienty i tym podobne. Z naciskiem na podobne :]


Skomentuj

autor

linki które rządzą


