29
Paźdź
11

co to będzie, co to będzie?

No i proszę.
Było do przewidzenia? Było.

Ale po kolei.

01. Nowy blog powstał. Nadal stoi. Ale nie ma się dobrze, raczej niedobrze z nim. Serca nie było do niego. Niech sobie tam w tle dogorywa…
02. Pomógł mi jednak tamten blog zmienić alter-ego. I przekonać się do miksów.
03. Miks fajniejszy jest niż składanka [w pewnych sytuacjach]. I na pewno więcej frajdy jest przy kompilowaniu miksa, niż przy składaniu składanki.
04. Ostatnio grubo poszukujący jestem genialnych ambientów. Stary już jestem, bit mnie zaledwie tylko trąca, nóziom nie stukam właściwie, mało pląsam.

05. Pogodziłem się z rzeczywistością:
-„Eeee, rzeczywiście- jest chujowo”- powiedziałem sobie i się ze sobą zgodziłem jednocześnie.
06. I tym samym wróciłem na stare śmieci, bo wszędzie dobrze, ale niezupełnie.
07. A tutaj jest całkiem nieźle- zwłaszcza, że się wordpress wziął za siebie.
08. I poznałem bloggera- nie jest wcale zajebisty.
09. Jest gorszy niż może się wydawać.
10. I mam 357 nieopublikowanych albumów w poczekalni netmuzycznej.
11. I Niesencję być może jeszcze jakąś opublikuję.
12. Ale na pewno skoncentruję się na didżejce, jakem Wkurf!
13. Moja ulubiona liczba… czas start!


3 Responses to “co to będzie, co to będzie?”


  1. sobota, 29 Październik 2011 o 16:50

    zastanawiam się, czy nie wyłączyć możliwości komentowania… po chuj będę pisał sobie sam komcie?
    ale w zasadzie… czasami będzie tak nierozumnie i niezrozumiale, że będę musiał się wytłumaczyć!

    aha- i wiem, że ten blog jest kompletną porażką. nie nadaje się do niczego.

    I WBIJAM W TO!
    naucz się tego i Ty, pozdrawiam.

  2. 2 zxspeccy
    sobota, 05 Listopad 2011 o 23:07

    No fajnie, że pojawiłeś się z powrotem. Będzie co w robocie posłuchać :-)


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

