23
Czer
11

nowy blog

a właściwie prace przy nim: otóż nabrały tempa. Się oswajam z nowym sysem i powoli zauważam GRUBE różnice na korzyść.

Np. pomoc- są znaki zapytania, które kierują bezpośrednio do opisu w języku polskim. Blogger prowadzi więc za rączkę, chwała mu za to!

Wygląd- możesz go dostosować do własnych potrzeb bez pierdolenia z jakimiś kupowanymi kredytami i grzebaniu w CSS-ach. Gdy po raz pierwszy [w 2007] podchodziłem do blogspota właśnie wygląd szablonów i brak „kustomizacji” mnie odstręczał. Teraz jest, proszę Ciebie- zajebiście.

I- niestety- wychodzi na to, że nie jestem webmastah, oj nie jestem…

Ale opublikowałem już pierwszy wpis. Póki co jednak nikt go nie zobaczy, aż do chwili, kiedy każdy będzie mógł go zobaczyć.

Przebiegły, chytry, perfidny mam plan!

CDN.


1 Response to “nowy blog”


  1. 1 Huczas
    niedziela, 26 Czerwiec 2011 o 00:18

    brzmi jak dobra myśl przewodnia kłębiąca się gdzieś pod kopułą. trzymam kciuki i czekam :]


Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


