09
Czer
11

coś mi się zdaje

że zaczyna się robić coś niedobrego… Bowiem otóż przed chwilą zassałem drumbasa i technowe-deep-disco. Jeszcze nie wiem, co to może oznaczać, ale obawiam się, że podejrzewam coś niekoniecznie zgodnego z planem :(

Wyjebałem jakieś 170 adresów podających mi RSS’y, ale zostawiłem tych kilkadziesiąt, które robią za 800. Mam więc wciąż obraz tego, co się dzieje na scenie i na domiar złego- interesuję się tym nadal; śledzę i czasem czytam. Rzadziej słucham. I właściwie nie ściągam…

Ale przecież właściwie nie to nie znaczy tyle samo, co wcale nie, co nie?

Bo nie wiem.


0 Responses to “coś mi się zdaje”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


