24
Maj
11

mod, upgrade, guarantee

pisałem jakiś czas temu, że kończy mi się gwarancja na słuchawki i mam zamiar je [mimo tego, że to tylko dwie wkurwiające mnie rysy] zareklamować. chociaż brzmią mi niemal świetnie, lubię je mieć na uszach i nie straszą wyglądem [mimo tych pęknięć].

podczas szperania w necie w poszukiwaniu tego i owego na tych słuchawek temat wpadłem na przeróżne rozkminy.

i piszę to teraz, bo jak napiszę, to może to zrobię; oddam graty na wymianę pałąka [o ile mi uznają reklamację i zrobią to za free- lubię za free, nie ;] a potem je zdemontuję zgodnie z tym instruktażem z wideła [nieweryagresif ingerensją] i zobaczę, o co kaman z tym mod’em.

a jak coś spierdolę, to będzie mi przykro i będę wkurwiony. lecz co tam- zdrowia & indżoj!

a- i brysk, żeby mnie nie było, że nie ten.

0 Responses to “mod, upgrade, guarantee”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

autor

linki które rządzą

wpisy które rządzą


