18
Maj
11

dziś nie miałem czasu słuchać

a ponadto zabrałem słuchawki z pracy celem ich zareklamowania, tj. oddania do sklepu z nadzieją na wymianę na nową funkiel nufkę.

nie obiecuję, że napiszę, czy Sennheiser wymienił mi po dwóch latach mało zużyte, pieszczone, ledwo używane sluchawki 555 na nowe dwa tygodnie przed końcem dwuletniej gwarancji, ale piszę oto, że pęknięcia pojawiły się po obydwu stronach tego szarego plastiku, co zakańcza każdy z nauszników. a jak się pojawiły, to się pewnie pogłębią i wydłużą- stąd reklamacja, żebym znowu nie wyszedł na frajera we własnym domu.

cudza opinia na poświadczenie

a, jeszcze obrazek pt. „bankomat”. zdrowia & indżoj!

EDIT: już wiem, że Sennheiser nie jest łatwy w reklamacjach. Chińszczyzną jest i dba o wyniki. Przedstawiciele tożsamo- nie są łatwi, co najwyżej dostanę nowy pałąk, który się rozjebie wcześniej lub później…

To nie KOSS. Ale KOSS też nie chciał gadać o dożywotniej gwarancji w momencie, kiedy słuchawki zsunęły mi się na ulicy podczas kontrowersyjnego manewru na rowerze i wkręciły mi się w szprychy oraz zostały przeciągnięte po asfalcie/ chodniku/ krawężniku przy prędkości 20km/h. Poświęcone, wygaszone, umarły.

AKG też raczej nie chciało gadać, bo zajebałem jednostronnie zełba i się uszczerbiła miniaturowa wypustka w chińskim plasticzku. Ale nadążają- zrzatkaurzywam, lekko przy lewym uchu nie dociskają, ale dają radę.

O słuchawkach SONY nie będę tutaj pisał, bo to CHAŁA I SZIT jest- od początku do końca. Gnój, jebać. Parę par miałem, nie chcę więcej.

Jednak napiszę co i jak z tym żenhajzrem, bo to może być ciekawa batalia. Szablą ich, Melą!


1 Response to “dziś nie miałem czasu słuchać”


  1. 1 morton
    wtorek, 24 Maj 2011 o 21:44

    a mówił ci, bierz beyer’a, mówił?


Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


