02
Maj
11

dobra, kupiłem dela

no i co?

No i może powinienem tutaj napisać, jaki on jest po pierwszych chwilach z nim spędzonych? I co ja na temat windy siódmej mam do powiedzenia? I jak i za ile i konfiguracja jaka, osiągi benczmarki inne myki?

No nie- obiecywałem sobie, że napiszę [ku przestrodze lub dla namysłu] i nie napiszę. Wszystkie wady są już w necie dokładniutko nakreślone. Zalet [póki co] oprócz prędkości- nie widzę, ale jestem Polakiem, co tłumaczy wiele.

Rozbujam wkrótce tego kompa- wreszcie będę mógł, jak dawniej, napiredalaś piraty. Zainstaluję sobie całą masę pirackiego oprogramowania i będę to oprogramowanie porównywał z tym free/ ołpensorsowym. Będę instalował soft za dwajścia miliardów tugrików, piracił wszystkie możliwe bezedury i kopiował na sidi wirusy dla potomków moich.

I nie przeszkodzi mi w tym jakiś Osama, z tego co zdążyłem w międzyczasie zauważyć.

A na koniec zamierzam pożegnać się z domeną „netmuzyka.com”, tj. nie przedłużać umowy na nio- za to poświęcić się temu, co w komputerach lubię najbardziej:  tworzeniu niezależnych dźwięków.

Pracuję nad pseudonimem artystycznym: co powiesz na Adam Mychnik? Nie ma polskich liter- będą ściągać mptróje? Do netlabela zagranicznego się zda? Planuję wstępnie nikczemne lo-fi… Może testtube?

_____________

A teraz na poważkie wchodzę: weź to obczaj i przesłuchaj. I oblukaj foty.

Po co?

Ale można? Można.

Zatem- zdrowia & indżoj, cokolwiek robisz i w którąkolwiek stronę idziesz.

0 Responses to “dobra, kupiłem dela”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

