Archiwum dla Maj 2011

31
Maj
11

blog strasznie zuy

koncept/ realizacja/ wartości dodane- po chuju.

autor się wziął i dupą odwrócił od tematu, zatem temat od niego tym samym się również, co było do dowiedzenia.

ale nic to, że kupy się to nie trzyma i zuo. bo siedziałem sobie dzisiaj jako pasażer w klimatyzowanem ałcie i słuchałem czilizet. a tam pośród leniwych i nijakich zarazem czilibzdetów załączono niezłe coś, coś mi się z jakimś netaudio skojarzyło… ale do tej pory nie mogę skojarzyć, z niby jakim mi to się netaudio skojarzyło :( więc chujnia również i na tym odcinku.

ale skoro mi się skojarzyło wogóle, to postanowiłem odpalić se wordpressa i coś napisać, a nawet polecić jakiegoś klimata netaudiowego, albo i nie jednego. starego [bo nowych- póki co!- nie ściągam przecież, postanowienia to postanowienia].

aha- i nie będzie plajerków, bo ich załączanie zajmuje za dużo czasu, a mi się przecież nie chce.

________________________________

Mauro Marangoni, z jamendo. Kliknij w okładkę, a dźwięki usłyszysz dokładnie takie, jakie możesz usłyszeć na czilizecie. W sumie sześć numerów, do plajerka trafił[by] drugi w kolejności, jako zajawiający. A okładka troszkę nie w aurę, ale jebać to. Przyda się, uwierz.

_________________________________

David Chazam, z Francji [ale nie z jamendo]. Kliknij w okładkę, a dźwięki usłyszysz zupełnie inne, niż na czilizecie. Pozytywna psychodelia [kowery!] wyczajona wśród zajobów z audycji istoty ssącej. W plajerku pojawił[by] się numer drugi- raz, że przez analogię, dwa, że fajny wokal i kawałek powinien być Ci znany. A okładka mówi sama za siebie, uwierz.

_________________________________

Bears In The Attic, z DWK. Kliknij w okładkę, a dźwięki instrumentalnego hip-hopu o odcieniu czilałtowym nakażą Ci szukać w eterze czegoś innego niż czilizet. W plajerku klasycznie zapodany[byłby] numer drugi, a to z uwagi na samplowany bass Marcusa Millera. A okładka nic nie mówi, napisy na niej są. O takie:

_________________________________

W następnym odcinku [o ile będzie?]  będzie nie wiadomo co. Dziękuję, pozdrawiam, zdrowia & indżoj. I bez ciśnienia, bez ciśnienia, wszystko musi być dobrze, musi…

Reklamy
27
Maj
11

MUZYKA cz.1

1. net a netaudio.

Chciałbym coś napisać o tym, ale mi się nie chce. Więcej w kojenym odcinku, o ile się pojawi. Chociaż mam wrażenie, że jeśli się nawet pojawi, to tyle samo wniesie do rozwinięcia tematu co wpis niniejszy.

Chała, co nie?

Bo tak się właśnie [kurwa] ostatnio w tym odnajduję.  I nawet nielegalnie zapodałem parę nienetaudiowych klimatów… i oczekiwałem BÓGWIECZEGO!… i nasłuchiwałem, starałem się, szukałem…

jednak będzie następny oddddcinek, bo niczego tam innego nie znalazłem.

SERIO. taka sama sieka. takie same wąty. taki sam szjet. szit. shit.

iperłanagle!

a może założe se boga pod tą nazwą co powyżej mi się? po jakiemu to będzie? nie ważne, grunt, że jest „i” przed resztą.

iPerlaNalge.com

spierdalaj. albo nie, ja to zrobię.

27
Maj
11

to natomiast jest w moim świecie…

…wydarzeniem samym w sobie.

Jeśli bowiem taki ziom, co ma za sobą takie TEGESY i pochwalić się może takimi CHRONOLOGIAMI i właśnie wydał płytę w NETLABELU…

…to o czymś to świadczy [ale linków nie zapodam, bo przecież jest to blog blogera, któremu już się nie chce blogować].

Świadczy o tym czymś Jemu, mnie i Tobie. Coś świadczy. Się nie będę w tym tonie nadal wypowiadał teraz, bo nie mam koncepcji, bo pojebało się zdrowo zupełnie gdzie indziej i to mi zaprząta łepetynę.

Niechże zagra!

Władysław Komendarek – Chronowizor

1.sprywatyzowany mózg (Privatized Brain)
2.chmury wirtualnego swiata (Clouds from the Virtual World)
3.chronowizor (Chronovisor)
4.atomowy zegar (Atomic Clock)
5.kolonizacja czasu (Colonization of Time)
6.kontrolerzy świadomosci ludzkiej
7.ogniste jezyki (Scorching Languages)
8.obrobka umysłu (Processing the Mind)
9.tajne centrum gazów bojowych (Secret Centre for Chemical Warfare)

Zwróć uwagę na jakże znamienne dla autora nazwy utworów. To nie może być nikt inny. TO JEST człowieku trójka pod księżycem, to są piskie zloty miłośników muzyki elektronicznej, to jest jamaha, roland i spółka. TO są koncepcje, konceptualia oraz opera z jedynki i zera. TO jest…

Zwróciłem uwagę?

To teraz ściągaj z No Echo Netlabela.

Zrowia & indżoj, czego więcej chcesz ode mnie?

26
Maj
11

złamałem :(

coś. się może?

nie wiem, złamałem.

ściągnąłem dziś płytę z netlabela :( nie mogę nie ściągać płyt z netlabeli. to jest silniejsze ode mnie :(

:(

i to na dodatek jest fajny drum’n’bass. co teraz mam z tym zrobić?

:(

25
Maj
11

i teraz się przyznam!

jestem fanem pokręconych kreskówek dla dzieci.

jestem ewidentnym fanem i zarażam nimi swe dzieci. które pewnie nie będą dzięki temu fanami pokręconych kreskówek, ale może coś im w dorosłości zostanie po tacie. ta jebana finezja, na ten przykład?

wszystko się okaże.

teraz przykładowy miks z jednego serialu… miks, który nie jest najlepszy, ale jedyny, który znalazłem na jutjubie. i ot- wszystko.

wszystko, o ile nie ziści się to, że nie będzie niczego, bo wtedy to nie wiem.

a, i jeszcze jakiś brysk, żeby nie było, że nie coś tam, albo ten.

i umówmy się- nie zamierzam zmieniać stylu pisania na tym blogu.

ps. nie, to nic z netaudio, ale nie próbuj nie znać!

24
Maj
11

mod, upgrade, guarantee

pisałem jakiś czas temu, że kończy mi się gwarancja na słuchawki i mam zamiar je [mimo tego, że to tylko dwie wkurwiające mnie rysy] zareklamować. chociaż brzmią mi niemal świetnie, lubię je mieć na uszach i nie straszą wyglądem [mimo tych pęknięć].

podczas szperania w necie w poszukiwaniu tego i owego na tych słuchawek temat wpadłem na przeróżne rozkminy.

i piszę to teraz, bo jak napiszę, to może to zrobię; oddam graty na wymianę pałąka [o ile mi uznają reklamację i zrobią to za free- lubię za free, nie ;] a potem je zdemontuję zgodnie z tym instruktażem z wideła [nieweryagresif ingerensją] i zobaczę, o co kaman z tym mod’em.

a jak coś spierdolę, to będzie mi przykro i będę wkurwiony. lecz co tam- zdrowia & indżoj!

a- i brysk, żeby mnie nie było, że nie ten.

22
Maj
11

nie ma już świata

kurwa :(




autor

linki które rządzą

wpisy które rządzą


%d blogerów lubi to: