28
Mar
11

bielizna, czyli w oczekiwaniu na wpis o najnowszej kompilacji

Bo nie ma, że tak terazaraz jakieś toczytamto- co zrobić bowiem, gdy złapie blogera stan retrospektywno-melancholijny? Może się bloger stanem tym na swym blogu podzielić!

Może oczywiście i centralnie na fejsie, ale jeśli dany bloger fejsa centralnie pierdoli i w związku z tym na netmuzyce teraz trzy wałki włoi, w tym dwa identyczne, a wszystkie mocno sprzed lat i z tej samej płyty? A i że na fejsie też się pojawią, dla zainteresowanych inaczej?

Co to może oznaczać? Ee?

Pierwszy jest z dobrym dźwiękiem:

A to ten sam, z bardzo chujowym dźwiękiem:

Spróbuj ze mną przetrwać chociaż parę dni
Pewny jestem, że nie będziemy tyć
Wezmę cię na żużel, mroczno będzie nam
Swe uczucie mogę wykrzyczeć tam

Wyjdź więc za mnie
Świetną matkę mam
Będzie robić nam rosół
Wyjdź więc za mnie
Niezłe nogi mam
Będziemy biegać po rosie

Spróbuj ze mną przetrwać chociaż jedna noc
Ojciec trzyma w domu zachodni koc
Ty trzepiesz dywany, w rękach zyskasz moc
Tak że dłoniom twym swój powierzę los…

A trzeci jest generalnie i kompletnie do dupy, jeśli chodzi o jakość… Ale właśnie ten kawałek mnie dziś napastował dzień cały i nim właśnie chciałbym się głównie podzielić:

Samotny w środku dnia łapczywie patrzył w niebo
Z nadzieją, że odmieni się los
Gdy stał tak cały rok i zaczął wątpić w zmiany
Znienacka butem otrzymał cios

Proś a będzie dane ci
Wytrwały tylko musisz być
Wokół krąży tyle potężnej energii
Proś a będzie dane ci
Pokorny tylko musisz być
Trzeba żebyś zawsze pamiętał o śmierci

Ja także byłem sam i pewnej letniej nocy
Przyszedł we śnie nieznany gość
Miał niewidzialną twarz i duże mocne buty
Powiedział tylko tę parę słów…

PS. A ta płyta Bielizny ma ponad 20 lat… Kurwa, pewnie co najwyżej znasz „chcę ogladać twoje noginoginoginogi” Czarno-czarnych. NIE? Ech…

3 Responses to “bielizna, czyli w oczekiwaniu na wpis o najnowszej kompilacji”


  1. poniedziałek, 28 Marzec 2011 o 20:12

    teksty skopiowałem z jakieś strony, więc nie ręczę za ich… ten.

  2. 2 ccm
    wtorek, 29 Marzec 2011 o 20:12

    właśnie mi przypomniałeś jaki stary kufa jestem. Dodam jeszcze http://www.youtube.com/watch?v=KbsAupLHKN4&feature=related i wracam do niesencji.


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

wpisy które rządzą


