08
Mar
11

niech każdy się dowie, że dzisiaj święto kobiet

O ile tego nie wie, bo np. nie jest stąd. Jeśli jesteś stąd, to wiesz, wiadomo. Tulipana albo dostałaś, albo kupiłeś. No to wiesz.

Ale np. możesz nie wiedzieć o czymś, o czym i ja dowiedziałem się przypadkowo. Ba- zaglądnąłwszy na tę stronę nie mam pewności, czy ona działa, czy nie działa. Ponoć działa, może tylko ja mam pecha? Mogę w sumie dziś mieć, to nie jest moje święto…

Tak czy owak- zachęcam do okiełznania SSM RADIO i samej zajawce kibicuję z radością i oburącz!

Nawet jeśli nie działa.

A działa?

Może teraz tylko nie działa? Komuś zadziałała? Działa czasowo i tylko i wówczas gdy?

Thank you for your help…

[audio http://www.archive.org/download/Mam156-AmyHiller-Icey2011_886/02Shhh.mp3]

A teraz hołd oddajmy kobiecemu głosu. Właścicielka onego przedstawia się optycznie tak:

[no i jak?], natomiast okładka w którą należy kliknąć  wygląda bardziej zwierzęco, a mianowicie tak:

I co jeszcze mogę dodać… Różne rzeczy przychodzą mi do głowy, ale jedna z nich dominuje. Ok- dwie.

Pierwsza z nich to natrętne:  zimo! wypierdalaj! A druga- mam nadzieję, że od poniedziałku się zrobi znośniej, bo zamierzam na urlopie nie marznąć. Niezbędny jest urlop mi. Niezbędnie.

Reszta to jakieś głupoty…

0 Responses to “niech każdy się dowie, że dzisiaj święto kobiet”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

wpisy które rządzą


