27
Sty
11

weekly dose of post-rock 2011 [04/50]

Hotel – Segundo Andar

‚Segundo Andar’ is clearly influenced by many nineties and 00’s post-rock bands at his core, like GYBE! among others less famous, but one can also detect many traces of Sonic Youth’s best guitar melodies from the eighties and the Geffen’s best years, Yo La Tengo’s numerous digressive instrumentals and even Glenn Branca’s intempestive compositions and improvisations. All wrapped up with a really nice jazzy vibe.

CLICK ON COVER TO DOWNLOAD & ENJOY! ____________________________________

Netlabel Test Tube jest mocno nieprzewidywalny- znajdziesz tam rzeczy wybitne zaraz obok kompletnej amatorki, i to w każdym właściwie gatunku/ stylu muzycznym. Taka wytwórnia „typowa dla mielonki netaudio” jak raczył kiedyś w udany sposób ten nasz darmowy szit pełen bakalii nazwać audioterror.

A tu oto stamtąd właśnie przedstawić chciałem orzeszka indie-rockowego z pogranicza post-rocka i muzyki eksperymentalnej. Całkiem przyzwoicie to brzmi- a już na pewno na słuchawkach,  zwłaszcza ostatni kawałek [jak masz czas na wkręcenie się w niemal 20-minutową psychodeliczną suitę; dziś mnie ona trzymała przy życiu podczas walki z jebaną niekumacją o co chodzi w pewnym zestawie danych].

Jak to w Brazylii mawiają- indżoj!


2 Responses to “weekly dose of post-rock 2011 [04/50]”


  1. piątek, 28 Styczeń 2011 o 14:28

    niedługo będę w wikicytaty pod hasłem lunchmeat….;) jak tam produkcja naszej wspólnej niesencji? jak bedziesz miał playlistę podeślij do wglądu :D ja póki co hallu koncze drugą a jak podobała się pierwsza? O ile w ogóle się podobała….miłego weekendu życzę.

  2. piątek, 28 Styczeń 2011 o 20:52

    bo „mielonka netaudio” jest totalnie trafionym wg mnie hasłem- mam wrażenie, że dla każdego fana „tej psującej rynek” metody dystrybucji muzyki.

    hallucigiena pierwsza umilała mi pewien dzień w robo- parę płyt za jej sprawą pociągnąłem- czy nie napisałem Ci już gdzieś tego komcia?

    niesencja wspólna póki co leży nieco na boku, bo właśnie finalizuję [na serio- być może w przyszły weekend PREMIERA! ;] selekcję syntetyczno-synkopiczną numer #17. nasza będzie #18- przewiduję, że dopniemy w marcu.

    i zajebiście, że Ci nie odpierdoliło na stałe z tym zamykaniem blogasa zią!


Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


