05
Sty
11

netmuzyka . pl :) będzie haaaaaajs!

Uwaga, nadchodzi nowy i potężny serwis internetowy, sklepowo-zakupowy, jedynie słuszny bo zarobkowo-reklamowy oraz zacnie i żywo pozycjonujący się w przeglądarkach rozmaitych mimo braku jakiegokolwiek kontentu, czyli już na etapie start-upu.

W chwili, gdy wymyśliłem sobie nazwę netmuzyka gugiel nie wskazywał nic, oprócz zbitków .net + muzyka. Ale o czym ja tutaj, parę lat minęło i przecież TO PROSTE, jakże proste.

Hehe. Mam parę fajnych nazw jeszcze w zanadrzu- czarnuchu: zapodawaj!

Link w tytule… więc chwyćmy się za ręce, wyjdźmy kurwa wreszcie z domu- po prostu ja was kocham… 3:40 na brysku i indżoj.

1 Response to “netmuzyka . pl :) będzie haaaaaajs!”


  1. środa, 05 Styczeń 2011 o 21:35

    pomyślałem sobie, że sam se skomentuję ten wpis- żeby nie było, bo niekumacji wokół tak wiele…

    to nie jest reklama nowego tworu w necie. to nie jest pochodna netmuzyka.com

    to jest coś, co jest absolutnie w kontrze do tego, a tak samo się nazywa… prawie.

    zapodawaj!


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

