01
Sty
11

orgazmy kosmiczne, wątpliwe hepiendy, więc babraj się babraj a Elvis nie żyje

Skasowałem konto na twitterze. Nie wiem, czy to był dobry ruch. Niebawem prawdopodobnie skasuję konto na fejsie. Właściwie to już je skasowałem, ale przywróciłem z powrotem- jest taka możliwość, niestety.

Poza rozpoczęciem trzech cykli niczego na 2011 nie postanawiam i nie ustanawiam. Niech się dzieje, co dziać się ma.

Nie żyje Majkel Dżekson. Wciąż.

___________________________

EDIT, czyli dodam cytat, bo ważki:

[…] potrzebujemy natomiast liderów, którymi mogą być również blogerzy ze względu na wiedzę, którą się dzielą i zaufanie, jakim darzą ich czytelnicy. „Przy czym, nie jest istotne to ilu masz fanów, followersów, czytelników, tylko jak ważne są to osoby.” Nie liczy się wielkość tworzonej przez blogera sieci kontaktów, ale jej jakość.

4 Responses to “orgazmy kosmiczne, wątpliwe hepiendy, więc babraj się babraj a Elvis nie żyje”


  1. 1 brenislav
    Niedziela, 02 Styczeń 2011 o 20:39

    elo,
    przede wszystkim to wszystkiego dobrego w nowym roku i żeby zaczął Ci się lepiej niż mi, jak widzisz ja konto na fejsie wyjebałem w niebyt, bloga również, lżej mi się zrobiło – nie ukrywam. Istnieć nie przestaje, dalej będę czytał netmuzykę tak jak czytałem do tej pory a pewnie niebawem o mnie usłyszysz, bo fakt usuniecia blogera nie znaczy ze usunąlem z przestrzeni swojego zycia netmuzykę. Miłego :)

  2. 3 brenislav
    poniedziałek, 03 Styczeń 2011 o 18:35

    dżast rilaks men, wróci za jakis czas, daj mi remanenty zrobić w nim delikatne za tydzień dwa miesiąc bedziesz mógł czytać dalej moje wynaturzenia, jou :)


Skomentuj

autor

linki które rządzą


