25
List
10

psychodelicznaja Ukraina

W zamian i na przykład, dla przełamania „mielonki netaudio” jak raczył szit określić imć Brenislav.

Samolet, Solntsetsvety album, 2002, Batmani Bolshoy Ukraini

Cokolwiek to znaczy. Pop to. Psychodeliczny, niezależny, ułomny z i dla zasady. Lo-fi. Tratatata.

Zdrowia. No i endżoj.


3 Responses to “psychodelicznaja Ukraina”


  1. czwartek, 25 Listopad 2010 o 22:03

    sie sciaga. jak sie sciagnie to sie przesłucha i ustosunkuje. pozdro ;)

  2. sobota, 04 Grudzień 2010 o 19:25

    zassałem, rozpakowałem, przesłuchałem, zredukowałem do trzech wałków i zapetliłem :)


Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


