23
List
10

zrobiłem ostatnio kolejny rekonesans audionetowy

…ponieważ stale poszukuję świeżego spojrzenia na informowanie o netlabelowej muzyce, szukam jednostek pojebanych na tym punkcie i sprawdzam, co owe jednostki mają do powiedzenia i czym się jarają. Oraz w jaki sposób to robią.

Jak się spodziewałem, napatoczyłem się na nieznane mi dotąd zjawiska- na sporo więcej niż na kilka. Jako, że obcojęzyczne są i nie przez rodaków prowadzone, więc na sajdbarze netmuzycznym się raczej nie pokażą- postanowiłem się wobec tego znaleziskami podzielić prokurując niecnie wpis niniejszy.

 

Zatem: włala!

the creative uncommons

daytrotter

whatever takes your fancy

audio voltaics

netlabelism

deepgoa

taxer news

hefty shit

free music 4 all

beats play free

c’mmons baby!

human workshop

legal free dowloads

musica selection

netmusic life

ouèbe musique

recent music heroes

sitting in more than one chair

we share music

disruptive platypus

I na razie Ci starczy.

Wobec powyższego mój czytnik kanałów RSS zajebiście napęczniał od recenzji i poleceń, co skończyć się może tylko i wyłącznie resetem. Ale polecam poklikanie- każda ze stron to kawałek subiektywnej oceny nelabelowej sieczki i oczko w sicie zanurzonym w bagnie szicie.

Toteż- zdrowia i wolnego czasu Ci życzę!

PS. ale mi się podoba ten szablon wordpressowy- taki gargantuiczny jest i wyrazisty do bólu! Indżoj!


4 Responses to “zrobiłem ostatnio kolejny rekonesans audionetowy”


  1. 1 pga
    wtorek, 30 Listopad 2010 o 18:21

    http://www.kazoomzoom.com/
    znasz? ja nie mam siły ani motywacji przez to się przebijać, ale może warto obadać…
    pzdr.


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

