30
Wrz
10

31 days with netambient music [intro]

Miałem być co prawda cicho, ale [jak zwykle] w chwilę po takiej deklaracji zmieniłem zdanie. I postanowiłem nie być cicho, ale jednak również nie być za głośno.

Otóż plan mam nie byle jaki: począwszy od jutra, czyli od pierwszego października, codziennie o godzinie 10:10 przed południem [lub- jak kto woli- rano] na netmuzyce pojawiać się będzie minimalistyczny w formie i treści wpis. Każdy jeden zachęcać będzie do odsłuchania utworu, zapoznania się z okładką płyty z którego pochodzi i kliknięcia w link prowadzący wprost na stonę, skąd płytę można pobrać.

Muzyka na wszystkich 31 płytach będzie oscylować gatunkowo wokół szeroko pojętego ambientu– nie zawsze czysto syntetycznego i nie bez naleciałości rytmicznych, lecz zawsze będą to kojące, głębokie i nierzadko dronowe klimaty. Z założenia lepkie i wilgotne, zimno-mrocznej strony raczej nie przewiduję na chwilę obecną.

Dlaczego o 10:10? Październik dziesiątym miesiącem jest roku dziesiątego w tym tysiącleciu- w ten sposób chciałbym to uczcić ze swej strony. A dziesiątego października o 10:10 pojawi się prawdopodobnie coś ekstra, żeby tym bardziej projekt w ideologii umocować.

No i to właściwie tyle- życz mi proszę wytrwałości tylko, bo materiału mi na pewno nie zabraknie. No i dobrze by było, żeby mi sprzęt/ net nie pierdolnął… Bo w październiku wszystko [co najgorsze] się przecież może wydarzyć!

Tfu-tfu!

Zapraszam, zdrowia & indżoj!


1 Response to “31 days with netambient music [intro]”


  1. 1 zxspeccy
    sobota, 16 Październik 2010 o 14:02

    O przegapiłem początek ambientu.
    Mnie się także pozmieniało – stąd opóźnienia w czytaniu tego bloga…
    Ale powoli wychodzę na prostą.

    Pozdrawiam,
    zxspeccy


Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


