02
Wrz
10

póki lato jeszcze

Bo co prawda „popadało” [maksymalne kałuże, rozlewiska, bajora, podtopienia, pogotowie przeciwpowodziowe- czyli rok 2010 jako przedsionek do 2012] ale nadal jest jeszcze całkiem lato. No bo czy nie jest?

Jest. A znaszli ten teledysk?

Pewnie, że Massive Attack. Pewnie, że gorący. Pewnie, że brysk mogłem dać inny, lecz ten jest przecież o niebo lepszy.

Ale dodatkowo jeszcze netmuzycznym dubem się uraczmy i to jest gwóźdź programu.

Hotdrop, skład znany mi dotychczas z EP’ki wydanej przez A Quiet Bump. A dziś odnalazłem go na dysku w takiej kowerowej odsłonie. Poniżej odsłuch 9-cio minutowego dub-covera wiadomo jakiego przeboju. Przezacne, a zip w okładce.

Postanowiłem przez dłuższy czas się z letnią muzyką nie rozstawać, czego i Tobie życzę- pamiętaj o letniej niesencji!


6 Responses to “póki lato jeszcze”


  1. 1 zxspeccy
    piątek, 03 Wrzesień 2010 o 12:31

    Świetny utwór – znałem go w wykonaniu Massive Attack – ale w innym niż w powyższym brysku.
    Nie wiedziałem, że MA nie jest pierwotnym wykonawcą/autorem…

  2. 3 Undre
    niedziela, 05 Wrzesień 2010 o 15:41

    To ja od siebie też dorzucę źródło innego kawałka MA:

  3. 4 Undre
    niedziela, 05 Wrzesień 2010 o 15:44

    Hm, wait, wtopa. To je cover MA. Pora zacząć brać bilobil :/

  4. 5 zxspeccy
    piątek, 10 Wrzesień 2010 o 07:23

    Znam, znam obydwa utwory – ale tylko w wykonaniu MA.

  5. 6 Priam
    środa, 15 Wrzesień 2010 o 08:27

    Undre :
    Hm, wait, wtopa. To je cover MA. Pora zacząć brać bilobil :/

    to nie cover. To taki sam oryginał jak Massive. Weather Storm jest kompozycją Craiga Armstronga, ale on na Protection i nie tylko współtworzył z MA, czyli byli jednym zespołem.


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

