11
Sier
10

ta niesencja najbliższa będzie jednak selfmade

…ponieważ dostałem sobotniego przypiardu i zrobiłem sesję zdjęciową zabawek moich dzieci w różnych konfiguracjach na prawie-jednolitych tłach niebladych. Jedną fotkę nawet sobie postanowiłem zaopatrzyć w tzw. „efekt darmowy” i pierdolnąć na pulpit pośrodku.

To jest gryzak Aleksa.

A okładka będzie w tym stylu, albo zupełnie nie w tym stylu. I z typografią sobie średnio radzę, więc jeśli nie będzie przy mnie akurat Pani Weny to będę mimo wszystko zmuszony do poproszenia o kooperację.

Ale sama niesencja powinna stanąć w sieci przed pierwszym dniem jesieni- selekcję na innych przetestowałem, teraz odpoczywa; potem ogarnę ostatecznie.

Do zoba.


3 Responses to “ta niesencja najbliższa będzie jednak selfmade”


  1. wtorek, 17 Sierpień 2010 o 19:34

    selfcomment: ten tytuł jak interpretować- najbliższa selfmade ever? czy najbliższa niesencja?

    a chuj wiadomo, i tak pewnie zimą zapodam.

    no. lubię swojego bloga. z lubością go zamierzam pierdolnąć w nicość. sprawa w toku.

  2. 2 Undre
    środa, 18 Sierpień 2010 o 00:54

    w nicość ? liberum veto :P


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

