06
Sier
10

własnej produkcji składanki mi się wzięły i chyba przejadły były

Toteż mianowicie i właściwie zamierzeniem moim niechybnie będzie wprowadzenie znakomitej zmiany w konstrukcji niesencji. Autentycznie bezprecendensowej- chyba, że mi się jutro nagle odwidzi. Ale widzę to już i słyszę trochę…

Może wreszcie bym tego potkasta nagrał? Mam zajebistych [wyselekcjonowanych] numerów uzbieranych tysięcy prawie-dwa, więc jest tego taka masa, że nie jestem w stanie nawet przesłuchać, co mi pasuje jedno po drugim bez przerywnika…

Licho? Przerywników brakuje! Wystarczy coś w międzyczasie powiedzieć i będzie spójnie! Bez tego wyłazi syfff…

Ok. Teraz będę myślał, jak to zrobić, żeby nie było żenady… Mikrofon muszę mieć, to proste. Potem obaczy się. Soft ogarnę, spokomajono.

Ok. Cyfer- będę się starał.


0 Responses to “własnej produkcji składanki mi się wzięły i chyba przejadły były”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


