23
Lip
10

ulotka

Znalazłem dziś na podwórku ulotkę zachęcającą mnie do konsumpcji Oryginalnej Kuchni Tureckiej, z dowozem lub bez. Bez to tam, gdzie i ogródek piwny i miła atmosfera, z dowozem +3,00zł…

Ale to nic. Menu mnię ujmiło- bo żeby nie było, że to tylko na netmuzyce szyk się w zdaniach pierdoli:

„Kebab  na cienkim cieście z kurczaka”.

Jest też i „[…] na grubym cieście z kurczaka”. Pytałem po rodzinie i znajomych- nikt nad Wisłą nie robi ciast z drobiu. Choć fakt- niedaleko mam zakłady przetwórstwa ptactwa hodowlanego, może istotnie w mej okolycy mączka kostna tańsza niż zbożowa?

BTW- pierdolę ciasta z mięsa: mam małosolne ogórki + zjem ze smalcem chleb i z cebulą. Sezon jest, w swym mikro-ogrodzie browara do tego- a jakże!- wypiję.

PS. Niesencja #15 się kroi, a będzie wypasiona w lajtowe bity jak brojler w drożdże! I tylko patrzeć jak nastąpi- bo musi latem, bo letnia jest… znaczy się- goronca.

PS2. Gosiewskiego ponoć Palikot widział na Peronie We Włoszczowej. Może: UPAŁ?

PS3. Niestety ja też widziałem niedawno kogoś, kogo zobaczyć nie powinienem… Na Stacji Benzynowej. Może: UPAŁ+ OPARY?

PS4. Upałów mam dość. Zimy miałem dość, deszczu miałem dość, a teraz mam dość skwaru… Nie dogodzisz Mląksowi na dłuższą metę :(


Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


