08
Lip
10

no comment #31 [downtempo vibes]

Phour Trakk – Slip into something more comfortable

01. Intro
02. Eastbound
03. Running on Karma
04. Spirit Cave
05. Paravan
06. Pappachis Moth
07. Sarasvati
08. Everyday Lantern
09. Soft Arc
10. (Bonus Track 01) Bhang Lassi
11. (Bonus Track 02) Voodoo Shop Dub
12. Outro

click on cover to download. 

4 Responses to “no comment #31 [downtempo vibes]”


  1. czwartek, 08 Lipiec 2010 o 15:31

    To je dobre. Taki chilloucik na lato w sam raz.

  2. 3 Undre
    piątek, 09 Lipiec 2010 o 13:59

    iD.EOLOGY sprawdzałem pamiętam kilka miechów temu, wszystkich albumów nie przesłuchałem, bo ja tam cierpliwości nie mam zwyczajnie. Niemniej z tego co tam jeszcze wyczaiłem (poza miodowym Phour Trakkiem ma się rozumieć) spodobały mi się dwie inne pozycje :

    Brigitte Bijoux – „Le Fleuve Profond”
    http://www.ideology.de/archives/audio000035.php

    Digi G’Alessio – Shiny Brazils EP
    http://www.ideology.de/archives/audio000229.php

    Pzdr!


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

