23
Czer
10

wyłącznie na CC

To kolejny wpis z tzw. dupy, ale oddający moją [kolejną przecież!] frustrację podczas składania [nie pierwszej przecież!] kompilacji pod wszystko mówiącym tytułem Niesencja.

Otóż: darmowej muzyki w sieci jest ZAJEBISTA ZAJEBISTOŚĆ. Nic, tylko ssać i słuchać. No i tak robiłem przez lat kilka.

Ale: DOBREJ muzyki to już jest MAŁO. Czasem da się znaleźć całą płytę godną, ale zazwyczaj wyłącznie pojedyńcze kawałki dają radę.

Toteż: [jak już kiedyś wspomniałem] takie pojedyńcze numery lądują w poczekalni do Niesencji. I leżakują.

… Ok. Do rzeczy.

Z 17-tu numerów starannie wybranych do #14 niesencji 3 są na innej niż CC licencji [więc out] a 2 zginęły z sieci na życzenie artystów [usunięto z plajlist dotychczas będących na licencjach CC].  Pozostało 12 sztuk, a to mało… Wiele pracy na nic, znowu trzeba szperać…

A przesłuchałem setkę numerów by wybrać tę siedemnastkę i skojarzyć w kupie…

Wkurwiłem się.

I postanowiłem- zanim ściągnę jakąkolwiek darmo-dostępną płytę [a jest ich MONSTRUALNA MONSTRUALNOŚĆ, więc jest z czego wybierać] najpierw sprawdzę, czy jest na CC. I dopiero wtedy zassam. Innych nie tykam.

I coś czuję, że #14 to będzie ostatnia akcja emeliksa w tym temacie. Pora na zmiany. Radykalne.

Albo i nie. Póki co- pozostaję w uśpieniu.


2 Responses to “wyłącznie na CC”


  1. czwartek, 24 Czerwiec 2010 o 21:48

    Ale przecież możesz napisać do tych zespołów co już ich nie ma w necie, że chciąłbyś wydać na CC ten ich kawałek na składance. Wyślą Ci maila z potwierdzeniem i jeszcze nawet utwór przyślą. U mnie dwa kawałki są zabrane od artystów z dużych wytwórni. Jeden kawałek nawet od gością, który wydał to w V2 w Holandii i nie wiem, czy on sam wie na co się zgodził, ale to już jego sprawa. Zespoły nie na CC też ludzie i na maile odpisują i piosenki dają.


Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


