14
Czer
10

nie będzie polityki na netmuzyce

w związku z czym za falstart serdecznie chciałem przeprosić Tych, Co Ciekawi O Co Chodzi. Nie będzie.

Konkretnego wpisu na netmuzyce też nie będzie, żadnej muzyki nie będzie, nie będzie NICZEGO!

Bo póki co nadal tylko NIC mam do przekazania. Chociaż #14 niesencja już gotowa i czeka na okładkę.

I to by było na tyle.


4 Responses to “nie będzie polityki na netmuzyce”


  1. poniedziałek, 14 Czerwiec 2010 o 18:32

    aha- dwa razy do roku przeglądarka opera doprowadza mnie do fścieku. dwa razy do roku zastanawiam się więc, na co ją zmienić. dwa razy do roku próbuję mozilli i zraz potem wracam do opery, bo foksa noniemogieno…

    no to nie wiem. chrome?

  2. środa, 16 Czerwiec 2010 o 15:11

    na chrome nie działają różne javowe rzeczy dobrze. Z doświadczenia wiem, że firmowa poczta ładuje się do 15%. Tak samo wystawienie aukcji allegro na chromie jest niemożliwe. Po uzupełnieniu wszystkiego otrzymałem error i pół godziny roboty poszło won. Ja używam firefoxa, bo ile razy próbuję operę to na początku działa ładnie, a po kilku godzinach mi się wiesza i też tracę dane. Firefox wolniejszy od obu, ale za to pewniejszy.

  3. środa, 16 Czerwiec 2010 o 15:12

    A polityki dobrze, że nie ma. Dociekliwi przeżyją, a reszta przeżyje milej.

  4. środa, 16 Czerwiec 2010 o 18:48

    no to nie będzie i chrome i polityki :)
    jakoś nie mogę się obejść bez tej opery… tyle to już lat przecież…


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

