21
Maj
10

takie rzeczy na następnej niesencji się pojawią

Albo nie. Albo może nie aż takie. Albo jakieś takie, tylko nie te. Albo prawie-że. Albo właśnie nie. Kto wie?

Osłabiam się tego typu nutą. To wzmacnia jednak mię, że kę. Faszeruję się rzeczami kompletnie pojebanymi. Wchodzę w coś, co jest prawie jak awangarda, ale nie jest to AŻ awangarda. Jest to po prostu lekka schiza, nie silę się i nie będę się wysilać. Interesuje mnie psychodelia na miarę czasów, a awangarda to nie na niesencję. Nie interesuję się. Albo i interesuję.

Tak czy owak Tetrix tym razem. Uwaga- może boleć.

Czy zdajesz sobie sprawę, jak bardzo odjebane rzeczy można znaleźć w tzw. netaudio? Ja nie. A można.

To znów pokłosie selekcji numerów do #14 niesencji. Absolutnie absurdalne i beznadziejne, pojebane dźwięki. Być może jednak się coś z tego na kompilacji znajdzie… Ale może jednak nie? Sieobaczy.

Klik w obrazek i nadonż.

8 Responses to “takie rzeczy na następnej niesencji się pojawią”


  1. 1 Undre
    sobota, 22 Maj 2010 o 17:28

    ” Faszeruję się rzeczami kompletnie pojebanymi. ” – piękne zdanie, sam się podpiszę, przeglądanie muzyki w poszukiwaniu czegoś godnego ucha totalnie na moje na tym polega.

    Swoją drogą ostatnio namiętnie katuję : http://www.last.fm/music/S.maharba

    Warto rzucić okiem – tudzież uchem.

    pzdr!

  2. Niedziela, 23 Maj 2010 o 20:15

    @Undre: tok Twojego rozumowania jest tak samo pokrętny jak mój- wnioskuję to po składni zamieszczonego przez Ciebie komentarza, bo się chyba nie znamy z reala ;P

    okiem rzuciłem- odważnie. cacy.
    uchem zarzucę niebawem.

    dzięki i pozroń
    .mlx.

  3. Niedziela, 23 Maj 2010 o 20:19

    @undre: ale to, co mi poleciłeś ostatnio
    http://www.lastfm.pl/music/Dezolacja
    to się nie kwalifikuje nigdzie.

    oczywiście dziękuję i zapodawaj więcej, ale ta muzyka kompletnie nie […xyz…] i już. może za parę lat?

  4. 4 Undre
    Niedziela, 23 Maj 2010 o 23:07

    Rzekłbym bardziej iż podlinkowałem niż poleciłem, bo się w sumie tym jakoś nie jaram ;)
    Wedle opisu są to jakieś wstępne przymiarki dziewiętnastoletniej rodaczki, uznałem że zainteresowania ciut wykazać trzeba to się dziołcha zmotywuje i będzie tworzyć dalej. Muzę póki co trzymam w katalogu ‚#TMP’ i jeszcze nie wiem co z nią zrobić. Albo powędruje do kubła albo wrzucę w magiczną strukturę podkatalogów, w których trzymam zbiory (rzuciwszy okiem na wpis dot. organizacji czuję się mentalnie lepiej wiedząc iż nie tylko ja mam swój własny prawdopodobnie popieprzony z punktu widzenia osób trzecich koncept na segregację dźwięku).
    Jak co dalej wyczaję, podlinkuję naturalnie, póki co pozdrawiam ;)

  5. poniedziałek, 24 Maj 2010 o 17:36

    @Undre: po raz kolejny :)
    A może podziel się tym, co masz w katalogu #TMP ze światem?
    Nawet wiem, gdzie mógłbyś to robić: na netaudio.pl mianowicie!
    Co Ty na to?

  6. 7 Undre
    czwartek, 27 Maj 2010 o 07:44

    Odważna propozycja, nim odpowiem chętnie bym to wpierw obgadał ;)

    A w katalogu tymczasowym na ten moment pod lupą dwa netlabele z przeszłości:

    http://www.archive.org/details/lo_kiwi

    http://www.phlow.de/netlabels/index.php/Petitpouletrecords.com

    Nie mam tyle powera, by z tym wszystkim być na bieżąco, zwłaszcza jak się spojrzy ile tego wszystkiego co roku powstaje. W.w. muzyka też za długo już czeka na dokładne obadanie – stąd i wątpliwości ad propozycji ;)

    Pozdrawiam

  7. sobota, 29 Maj 2010 o 17:42

    @Undre: gadaj bezpośrednio z Arkiem- nawet jeśli dasz radę napisać cos raz na jakiś czas, to i tak będzie git!

    http://www.netaudio.pl/p/o-netaudiopl.html

    jak się zrobi ruch, to dołączę i ja.


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

wpisy które rządzą


