14
Maj
10

dziś mnie to nie opuszcza, czyli Orquestra Popular De Paio Pires

Choć dziwne to raczej jest. Tak, dziwne. Może dlatego mnie nie opuszcza, bo jest tak dziwne?

Z Clinical Archive. Ale lekkie jak na ten label. Dziwne…

Teraz coś do plajerka netmuzycznego… Ale co? Kawałków jest 12, minut w sumie 34 niespełna.

To może swingujący funk? Ale to nie jest przecież ani swing, ani funk… Jakieś to dziwne. Poza tym zupełnie od czapy na tej płycie, bo jedyne w takim klimacie.

Ale niech będą Cynamonowe ściany. Dziwny tytuł, nie?

No nie wiem. Ale słucha mi się tego rewelacyjnie.

A jak się kończy, to jakoś mi tak… dziwnie.

0 Responses to “dziś mnie to nie opuszcza, czyli Orquestra Popular De Paio Pires”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

