07
Maj
10

i znów

nie mam nic do powiedzenia. To znaczy- do polecenia.

Bo co- dwa kawałki z 19 płyt, które dziś w tempie jedyniesobieznanym „przesłuchałem” i wybrałem?

Znów wpadłem w netmuzyczne gówno, znowu po szyję mam naściąganych odchodów, znowu szukam jakiegoś jasnego punktu w konstelacji sraki.

Właściwie jestem w stanie jedynie jakimś niezgorszym ambientem cykl weekendowy napędzić. Ale nie mam ochoty na ambient, nawet najlepszy! Mam ochotę na jakieś piknięcie w nerkie, na ukłucie w dupę, na szumy we łbie!

A spotykam wśród tych wszystkich moich znalezisk tylko łachotanie po jelitach, mizianie po odbycie i lekkie smeranie za uchem… [lekkie smeranie lubię, ale musi być z języczkiem, a tego nie znajduję ostatnio]. Na dotatek to wszystko jest zielone, niedojrzałe, kwaśne i wstrętne!

„Wydaję na licencjach CC bo tak jest łatwiej”- ostatnio korespondowałem z właścicielem netlabela, co miał mi za złe conieco. No łatwiej.

Toteż oznajmiam, że mam na dysku netmuzyczną kupę gówna. Szczerze mówiąc- odrażającą nawet dla mnie, co z niejednego szamba perły wyławiał. Czyli- mam kolejny odruch wymiotny, który jest typową reakcją netaudioblogera na tańczenie w chujni.

Spoko. Opanuję to.

1 Response to “i znów”


  1. wtorek, 11 Maj 2010 o 12:39

    Nic się nie martw. Wszyscy tak mają ;P. Ja w ciągu ostatnich 3 tygodni nie miałem co słuchać w ogóle. Wliczając moją kolekcję komercyjnej muzyki.

    Jest jednak małe pocieszenie: wydałem moją kompilację! Po pół roku skrobania myślałem, że rzucę w cholerę bo głowa mnie już bolała i wszystko było nie tak idealne jak miało być, ale jest. Wrzuciłem na bandcamp i na razie odzew jest miło zaskakujący.
    Jakbyś miał chwilę, żeby poznęcać się nad kimś zamiast sobą to zapraszam: http://kemuzik.bandcamp.com

    Pozdro


Skomentuj

autor

linki które rządzą

wpisy które rządzą


