29
Kwi
10

ok, opuściłem się w pisaniu

ale spowodowane to jest różnej maści przejebanymi w swym gatunku okolicznościami niekoniecznie w swej naturze normalnymi.

że się tak oględnie wyrażę.

ten wpis na ten przykład piszę w okienku QuickPress, którego nie używałem nigdy i pewnie nieczęsto będę z niego korzystał, bo i po co. tak tylko chciałem dać znać, że jeszcze dycham i mam zamiar robić to dalej, oraz dalej pisać na netmuzyce.

[dalej-dalej słuchawki gadżeta!]

co do muzy- nie mam już u aucie mp3jek, więc słucham star[t]ych płyt cd. ostatnio MC CONRAD! czarnuchu, zapodawaj! ależ dobrze mi ten ziom robi, Ci mówię.

z netaudio- nic właściwie od paru tygodni niczego nie słucham. miałem jakąś chwilę w pracy na założenie słuchawek- wtedy przypierdzieliłem jakimś hiszpańskim punkiem z dziewczęciem na wokalu, przerzuciłem ze dwa numery do odpowiedniej poczekalni niesencyjnej i tyle.

to tyle. w majowy łykęd postaram się powrzucać tutaj nieco akcji muzycznych- np. wpis o niesencji trzynastej już mocno spóźniony…

reasumując- nadal tutaj jestem, jeśli Cię to obchodzi ;)


1 Response to “ok, opuściłem się w pisaniu”



Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


