07
Kwi
10

jestem/niejestem

Jestem, spoko.
Jakby się ktoś stęsknił, to melduję, że jestem. I że się trochę dzieje, więc jednocześnie niemamnie.

1. Syna mam. Tydzień z hakiem. Aleks(ander) Gabriel mu na dwa imia ;) Gabriel z uwagi na to, że moja żona chodząc/ jeżdżąc z nim w brzuchu cudem wszła cało z kraksy. Wszystko git jest, tylko nie sypiam za dobrze. Ale ostatnio właściwie nie sypiam za dobrze niezależnie od czynników zewnętrznych.
2. Auta szukam na potęgę. Jest z czego wybierać, ale okazuje się, że nie kłamią ci, co mówią, że sprowadzonego złomu mamy w kraju, proszę Ciebie- MASAKRYCZNE ZATRZĘSIENIE. Ale fury… Możesz mi powspółczuć. Dziękuję.
3. Niesencja #13 będzie za niewiele i troszkę. Tak właściwie to już jest, ale dziś o niej nie napiszę, bo jak zwykle miałem przewałki z uploadem [tym razem na własne życzenie, jełop ze mnie] a o tym pisać zajawki nie mam.
4. A napisać, że dodatkowo córkę mam, to jak nic nie napisać. Więc nie napiszę.
5. Z muzyki to ostatnio jeden numer do mnie przemówił i maksymalnie tym przypasował, reszta jest usuwana po dłuższym lub krótszym zastanowieniu, lub- w najlepszym razie- wrzucana jest do niesencyjnych poczekalni. Chcesz ów utwór przyswoić? No to masz:

6. Całość stąd.
7. Więcej dubu- ale nie tak minimalistycznie elektronicznego, raczej wokalnie rozbujałego- na Niesencji #13 [co ona już jest, a o niej niebawem].
8. Ale chodzi za mną taka kompilacją-deep-soute-electronica, oj chodzi… Oj, się grzeje w poczekalni dzięki wałkom takim jak powyższe… Ale! Na razie…

13. O trzynastce. Jutro. Może :) Indżoj!

12 Responses to “jestem/niejestem”


  1. 1 pga
    środa, 07 Kwiecień 2010 o 18:23

    no to w sprawie puktu 1: gratulacje! :)

  2. środa, 07 Kwiecień 2010 o 19:00

    Przyłaczam sie do kolegi i powodzenia od siebie zyczę w szukaniu fury, z trzynastka juz pojechałem u siebie ;D
    zdrowka, elo.

  3. środa, 07 Kwiecień 2010 o 20:07

    dziękuję, ziomale, co Was nigdy nie widziałem wcale :)
    ale…
    jesteście mi nadwyraz bliscy. nie to, co wszyscy!

    ps. panowie pozwolą, że przeproszę za rap częstochowski, ale nie mogłem się oprzeć :D

  4. 6 zxspeccy
    czwartek, 08 Kwiecień 2010 o 11:12

    Także przyłączam się do gratulacji.
    Słyszę, że to drugie dziecko – więc procedury już opanowane.

    Przy okazji: może jakaś net-muza dla dzieci? Mnie by się przydała dla dwójki urwisów.

  5. czwartek, 08 Kwiecień 2010 o 21:16

    Dziecka już gratulowałem, więc teraz pogratuluję, że potrafisz znaleźć czas na bloga i przepastny świat netaudio, i na niesencję, zwłaszcza na tą nr 13.

  6. piątek, 09 Kwiecień 2010 o 08:34

    ponownie dziękuję…
    …i nie mogę jakoś znaleźć czasu na napisanie kilku słów o tej #13 ;)

  7. 10 uglylikeshit
    niedziela, 11 Kwiecień 2010 o 16:55

    Gratulacje, choć nie zazdroszczę. Takie dziecko to skomplikowana zabawka i bez instrukcji obsługi. Nawet po japońsku. I bez pilota.

  8. poniedziałek, 12 Kwiecień 2010 o 08:35

    bardzo wszystkim dziękuję!
    ps. auto znalazłem… chyba :)


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

