16
Mar
10

50 na 50

Mniej więcej tyle nowych płyt przewinęło mi się w ostatnich czterach dniach uszy- 50 [pindźiesiont]. Niektóre zostały usunięte po 90 sekundach, niektóre po 900. Niektóre zostały nawet nieco dłużej, ale wykopałem je z twardego mimo wszystko- do polecenia ich Tobie z czystym sumieniem  nie nadaje się żadna z nich. Jakąś samą mizerię masakryczną mam w katalogu „nieprzesłuchane”.

Wyrzuciłem wszystkie 50, na zawsze. Kompletnie nie trafiały w mój gust.

Można to kojarzyć oczywiście na przeróżne sposoby:

1. To dobrze, bo dzięki temu odzyskałem 3,5GB wolego miejsca na dysku i mogę napierać następnej sieczki tony. Kciuk w górę!

2. To dobrze, bo dobre już było i mam to dobre w poczekalni netmuzycznej- więc jeśli chcę polecić coś, to powinienem sięgnąć właśnie tam! Kciuk w poziomie, za dobrze znam te dźwięki z poczekalni.

3. To niedobrze, bo znowu mnie to przygniata  i jest kiła mogiła. Kciuk w dół…

4. To bardzo  niedobrze, bo chciałoby się nowych odkryć nieprzeciętnych, a tu sam szit, gdzie uchem sięgnąć… Fuck the kciuk!

Każdy z powyższych punktów prowadzi do jednoznacznej konkulzji- pauza w publikowaniu  na blogu jest muzycznie wymuszona, dodatkowo niezbędnie Pierrowi potrzebna z przyczyn niemuzycznych, ewidentnie konieczna z uwagi na narastającą gehennę i niezaprzeczalnie wymagana biorąc pod uwagę ostatnią nadproduktywność na tym blogu- wcześniej niespotykaną przecież!

Toteż- niesencja #13 niebawem, potem cisza na planie, raz na jakiś czas lekka może wrzutka, potem reaktywacja po raz kolejny. To ostatnie- na pewno.

Tym razem postaram się być konsekwentny, chociaż z tym moim miejscem w sieci bywa kurewsko przeróżnie i oczywiście moje postanowienie już jutro może przestać obowiązywać…

Ale co by nie było- indżoj!


5 Responses to “50 na 50”


  1. wtorek, 16 Marzec 2010 o 21:07

    Właśnie pomogłeś mi sobie uświadomić, że mój przejściowy folder tymczasowy oznaczony „Creative Commons” ma 3,9 GB :/

  2. środa, 17 Marzec 2010 o 06:34

    no to aż postanowiłem sprawdzić:
    1. nieprzesłuchane- 19,4GB
    2. poczekalnia- 11,8GB.

    muszę odpocząć…

  3. środa, 17 Marzec 2010 o 17:47

    Tjaa.Coś w tym jest, że ostatnio wychodzi mnustwo szitu. Ja mam w swojej poszczekalni 20 albumów i może z tego zostaną 3 co mi wpadło. Kryzys nam w netscenie nastał czy co? A już na szczamendo to nie zajrzę przez najbliższy czas. Kit, że reklamy, mi to tito, ale ilość badziewia mam wrażenie rośnie, chociaż ostatnio fajnego ambienta tam znalazłem.

    • środa, 17 Marzec 2010 o 18:04

      kryzysu nie ma- jest tego po prostu NETMASA, a w wielkiej MASPAPCE ciężej się grzebie.
      co do jamendo- zaglądam z rzadka i nieregularnie, natomiast jak już mam sesję z tym serwisem… to potem miesiącami przesłuchuję dziesiątki płyt zassanych stamtąd hurtem :)

      no i stąd te ilości gigabajtów w mojej kolekcji SiSi.
      zdrowia!

  4. środa, 17 Marzec 2010 o 19:18

    No cóż. Może to dla tego, że ja jestem z takich, co lubią sobie sięgać do lewej kieszeni prawą ręką przez plecy :D .
    Niestety trzeba sobie powiedzieć szczerze, że jeśli się liczy na porządnie wyprodukowany materiał, który mogłoby grać radio, to na jamendo raczej w większości tego nie ma, chociaż nie jest tak źle. Nieco inaczej jest w niektórych netlabelach, ale to insza inszość. Fakt też, że dużo ciekawej muzy wygrzebałem nie wiadomo z kąd i to jest naj fajniejsze!
    Wracając do jamendo to pewnie sporo interesujących dźwięków przepada dla ludzi, ponieważ są kiepsko otagowane i jak przeglądam latest releases i widzę kategorie typu poetry, experimental, dark (a to jakieś coś, co gra chyba trzy letnie dziecko, nagrane na jakiś telefon), to odechciewa mi się szukać dalej czegokolwiek. Ale jest też masę świetnej muzyki, która poprostu nie wybija się z racji kiepskich tagów, w których zwykle spotyka się szajs. Ale od czego są netaudiowe blogi:) .
    Ja mam samego cc około 80GB, a biorąc pod uwagę że jestem wybredny to wg mnie umiarkowana ilość. Również zdrowia!


Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


