10
Mar
10

będzie dobrze

czyli kolejna na tym blogu wrzutka natury ogólnej. Następna już będzie muzyczna- długa, minicyklicnczna czy po prostu krótka- nieważne, będzie muzyczna.

Teraz jednak muszę się po prostu przyznać, że wyczyściłem sobie totalnie czytnik kanałów RSS w Operze. Trwało to kilka dni i doszedłem do dwustu nieprzeczytanych wiadomości [z dwóch tysięcy pięciuset z hakiem]. Ładnie sobie kanałki ponazywałem, powypieprzałem rzeczy do których nie docierałem nigdy- no i szlus.

Chuj, nie szlus! Wystarczyło, że dziś wszedłem na pewnego bloga [50 nieprzeczytanych wiadomości] i zajawka na 30 nieznanych/ zapomnianych netlabeli pojawiła się ponownie. Więc ponownie 30 tych netlabeli dodałem do czytnika RSS.

W związku z tym mam 1352 nieprzeczytane wiadomości. I jakieś 300 nieprzesłuchanych płyt na dysku. I kolejnych 19 mi się właśnie ściąga. Dożywocie…

Właściwie tyle w temacie. Nadmiar jest po prostu wpisany w żywot blogera netaudiowego- ile byś nie miał czasu to i tak nie jesteś po prostu w stanie ogarnąć choćby ułamka całości…

Dobra, do następnej razy. Indżoj :(


4 Responses to “będzie dobrze”


  1. 2 avatar
    środa, 10 Marzec 2010 o 22:18

    W tym zalewie nowych rzeczy mogę coś polecić? W wolnej chwili można się przyjrzeć stronie http://www.qulturap.pl, mają kilka net-audio wydawnictw (i kilka komercyjnych), w tym dwa składaki:
    Steamtape1: http://www.qulturap.pl/index.php?act=pokaz&id=35
    Steamtape2: http://www.qulturap.pl/index.php?act=pokaz&id=26

  2. czwartek, 11 Marzec 2010 o 13:01

    Nadmiar – dobrze powiedziane. U mnie też na pulpicie wala się pełno albumów które obiecałem sobie kiedyś wstawić na stronke i tak oto są i trwają. A trwają już tak długo że niektóre z nich mogą być sporo przeterminowane.
    tak to juz jest… ogromu nie pokonasz. Nie jesteśmy rakietami:)
    Pozdrawiam

  3. czwartek, 11 Marzec 2010 o 13:18

    @avatar- mieczy ci u nas dostatek, ale i te przyjmiemy!

    @nucleo- rakietami nie będziemy, ale swoje trzeba robić.

    po prostu :)


Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


