05
Mar
10

zero decybeli, ale w weekend cyklu znowu nie będzie

Wpis ogólnotematyczny, wątpliwej jakości merytorycznej oraz z bonusem dźwiękowem i w punktach podany.

1. Jakiś czas temu postanowiłem pisać newsy. Potem mi przeszło [tuż po drugim newsie] i postanowiłem nie pisać newsów.

2. W zamian postanowiłem pisać o sofcie do tworzenia muzyki, darmowych bibliotekach sampli i tego typu zajawkach. Następnie [po drugim tego typu wpisie] postanowiłem o tym jednak nie pisać.

3. Ponieważ raz postanawiam to a raz tamto dziś postanowiłem podzielić się z Tobą moim nowym znaleziskiem w polskojęzycznym necie, a mianowicie blogiem 0dB [Zero decybeli- Twój poziom odniesienia. Najnowsza technologia w produkcji muzycznej]. I to, że postanowiłem już pozostanie ustanowione, ponieważ właśnie o tym napisałem.

4. O czym to blog, ten 0dB? O tym, o czym postanowiłem pisać jakiś czas temu, a co można odnaleźć w punkcie 2. Fachowo, rzeczowo i bez znudzenia można sobie tam poczytać… sobie poczytaj, to się dowiesz, o czym można.

5. Bla bla bla. A co?

6. Nigdy przedtem nie sprzedawałem samochodu, który jest jedynie niejeżdżącą kupą części w różnym stanie. Osobiście nie  polecam- ciężki interes. Właściwie niedochodowy, o ile nie masz warsztatu samochodowego. Albo nie handlujesz zawodowo złomem. Definitywnie nie moja działka, zwłaszcza że to moje auto :(

7. W ten weekend cyklu znowu nie będzie, a przecież lubisz cykle na netmuzyce, co nie? No nie ściemniaj- wiem, że lubisz. Nie lubisz? No to w ten weekend cyklu nie będzie.

8. A co będzie? Normalnie nie wiem. Wiem natomiast, że warto obejżeć [obejRZ eć kurwa!] poniższe wideło.

9. Albo inaczej- wideła można nie oglądać, bo jest kijowe. Natomiast milusia muzynia w tych ostatnich , groźnych pomrukach zimy stulecia jest jak najbardziej warta DOWNLOADu.

10. Dziesięć. No i co?

11. Zaczyna mnie frustrować brzydota tej odsłony netmuzyki, szablon w sensie. Ale walić to, póki co- przecież dopiero zaczyna. A że jakiś czas temu postanowiłem nie zmieniać szablonu…

11 Responses to “zero decybeli, ale w weekend cyklu znowu nie będzie”


  1. piątek, 05 Marzec 2010 o 22:37

    ale już jeśli…
    jeśli jednak już…
    nawet gdy jednak…

    to przejdę na niedarmowego wordpressa.

    więc zapominam. właśnie to postanowiłem.

    ps. ciekawa sprawa- komentarze na blogach. komu się chce teraz kliknąć i coś sensownego napisać, skoro 5 sekund spędza na stronie?

    odp. AUTOROWI wpisu ;D
    pozdro!

  2. 2 wojdadin
    piątek, 05 Marzec 2010 o 22:50

    Bardzo fajna wstawka z blogiem 0db. Kiedyś chyba coś nagrywałeś i miały być jakieś wstawki? Nowe hobby?

  3. piątek, 05 Marzec 2010 o 23:11

    dzięki za komentarz, ale nie zmienia on SPRAWDZONEGO podobno faktu, że potencjalny internauta trafiający na daną stronę z wyszukiwarki spędza na niej PIĘĆ sekund. nie jestem w stanie tego udowodnić, ponieważ gdy wpiszę w gugle „blog czas komentarz ile”- w dowolnej konfiguracji… po dwudziestu sekundach mam dość.
    __________
    nowe hobby- sprzedawanie rozjebanego samochodu oraz kupowanie innego. zajebiste- nie polecam.

    „sprzedam XXX, bezwypadkowy, sprowadzony, przebieg udokumentowany…”

    kolesie u mnie byli po ten mój złom. spoko czterch ziomów.

    – jest u nas taki koleś, co ma plac u niemców. kupuje u niemców rozjebkę, sprowadza do siebie, robi, zawozi do niemiec jako bezwypadkowy…

    wpizdepalec! weź i kup sobie samochód…

  4. 4 Undre
    sobota, 06 Marzec 2010 o 14:27

    Trzy gehenny majątkowe – samochód, dom, własna rodzina.

    Łączę się w bólu.

    A 5 sekund – cóż, statystyka no. To jest albo 50 pięciosekundowców albo 49 czterosekundowców i jeden, co posiedzi chwilę dłużej. A jaka jednak różnica ! :D

    pzdr

  5. sobota, 06 Marzec 2010 o 20:15

    tak, wszystkie trzy gehenny mam jednocześnie.
    z drugiej jednak strony- jakże nie mieć rodziny, samochodu w tych czasach i gdzie mieszkać?
    trudno. i tak mogło być gorzej. takie problemy to nie problemy :)

  6. sobota, 06 Marzec 2010 o 21:29

    jasne, „czarna” netmuzyka cechowała się laniem wody.

    ale trzeba iść z duchem czasów i wyjść naprzeciw pięciosekundowcom :)

    ale jesteś Wojdadinie jednak niesprawiedliwy- zdarzają się tu wpisy dłuższe przecież, jedynie wprowadziłem „minicykle” które z założenia są minimalistyczne. ale zawsze mają wstęp. a jak go nie mają, to mają zakończenie…

    mimo wszystko brakuje dłuższych form? mam się poprawić?

  7. 8 wojdadin
    sobota, 06 Marzec 2010 o 22:07

    masz rację, krótkodystansowiec też człowiek.

    popatrz jaki sprytny sposób na długie odwiedziny: http://cllct.com/allgenres

    ludzka inwencja nie zna granic. Kilometrowa lista tagów (Balkan Pop Vodka,aggresive ukulele improv itp) dostarcza rozrywek na znacznie dłużej niż 5 sekund :)

  8. Niedziela, 07 Marzec 2010 o 09:39

    inwencja i nieszablonowość twórców tej strony faktycznie zadziwia.

    chaos, ale może coś znajdę.
    czy ja się mylę, czy na CLLCT nie przewidzieli ZIPów?

  9. 10 zxspeccy
    piątek, 19 Marzec 2010 o 13:16

    A ja jestem tu od 2 dni i raczej zostanę na dłużej, gdzyż blog ten jest całkiem fajnym filtrem muzycznym.

    Trzeba co prawda przymknąć czasem oczy na te wszystkie k.rwy, ale warstwa muzyczna jest świetna.

    Btw. Nameless_Dancers – genialne!


Skomentuj

autor

linki które rządzą


