03
Mar
10

Pierre Melą i Netmuzyka na Facebook’u!

To jest normalnie szok– jakiś czas temu zarejestrowałem się na fejsbuku jako Pierre Melą oraz założyłem tzw. działalność tamże pod nazwą Netmuzyka. A przecież nic tam nie mam do powiedzenia! Oraz generalnie mam to centralnie w dupie i wali mnie to serdecznie!

Toteż sam jestem w szoku. Jednak nie to, że tylko ja! Fani i znajomi walą drzwiami i oknami- proszę sprawdzić!

Click-nij ;)

PS. Kolejny wpis, już bardziej muzyczny niebawkiem. A póki co- indżoj. I zdrowia!


2 Responses to “Pierre Melą i Netmuzyka na Facebook’u!”


  1. 1 Undre
    czwartek, 04 Marzec 2010 o 11:26

    No i bardzo dobre posunięcie ! Netmuzyka dodana do stron ulubionych, naturalnie. Przydałoby się jeszcze wykombinować sposób na umieszczanie jednego wpisu naraz na facebooku jak i tutaj, co by nie oszaleć od powtarzania się tu i tam za każdym razem jak jest coś do powiedzenia. Jak coś wykombinuję, dam znać :D

    Pzdr

  2. czwartek, 04 Marzec 2010 o 18:20

    Dzięki!
    Ale już nie musisz dawać znać :)
    To okazało się dość proste.
    http://en.support.wordpress.com/publicize/

    …ale gdyby nie powyższy komentarz nie próbował bym tego rozkminić ;)

    aha- i dodatkowo dodałem twittera. bo też sobie tam założyłem konto, a co!

    zdrowia!


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

