10
Lu
10

corsa, 267, 1663 + deser

Odnośnie samochodu- nie mam. Został rozbity w okolicznościach, które mimo wszystko okazały się i tak szczęśliwe. Uff… Ale zarazem mam problem, AC nie było. Cóż. Chuj.

W związku z powyższym 267 płyt, które czekają na przesłuchanie i ewentualne zamieszczenie w formie ostatnio preferowanej „recenzji bez recenzji” na netmuzykablogu  nadal czekają. Może w weekend zasiądę do jakiegoś dłuższego cyklu, ale to mało prawdopodobne.

Do przeczytania mam 1663 wpisy z muzycznych blogów. Zakładam, że jakieś 300 z nich dotyczy płyt netaudio.  Nie dam rady, chyba wyzeruję ten stos- świat netaudio stał się kompletnie nie do ogarnięcia…

I to tyle na dziś, musiałem się podzielić z potencjalnym czytelnikiem moim szczęściem w nieszczęściu… Alleluja!

… … hmmm… . eee… … . nooo… … nie.

No dobra, deser jakiś netmuzyczny musi być. Popłyńmy więc w  tjuny duszne, ujarane niechybnie i wycofane. Z wideła nacząłwszy:

poprzez nieludzkiej urody okładkę:

i cytat po obcemu:

[…] more electronics sounds that ranges from the chill start track „Welcome to Earth” follow by the hipnotic theme „Pregnant Chameleon” & Hip-hop hybrid called „Structures” prepares the final mid-tempo cut to dance slowly with your brain […]

aż po utęskniony, trzydziestotrzymegowy ZIP. Zdrowia i indżoj!

6 Responses to “corsa, 267, 1663 + deser”


  1. 1 zxspeccy
    środa, 31 Marzec 2010 o 12:30

    Kolejne genialne dźwięki leniwie sączące się z głośnika: mocno zapętlone, powoli się zmieniające. Bajka!

    Coś jak niektóre produkcje Pete Namlooka.

  2. środa, 31 Marzec 2010 o 12:49

    nono, widzę, że kolega od spectrum mocno eksploruje netmuzykę!

    dziękuję i mam nadzieję, że duża część będzie gościć w głośnikach/ słuchawkach dłużej!

    pozdrawiam :)

  3. 3 zxspeccy
    czwartek, 01 Kwiecień 2010 o 09:43

    ehh – taką mam pracę (bynajmniej nie przy zx-spectrum :-), że mogę w tle słuchać muzyki.
    Więc przesłuchuję tego bloga. Cieszę się tym bardziej, że autor ma preferencje muzyczne dodatnio skorelowane z moimi preferencjami :-)

    Co ciekawsze płyty ściągam i słucham po kilka razy. Coraz więcej mam ściągniętych rzeczy przez co mogę „katować” (czyt. indoktrynować muzycznie) rodzinkę w domu.

  4. 4 zxspeccy
    czwartek, 01 Kwiecień 2010 o 09:54

    Może jeszcze dodam, że w tym całym eksplorowaniu w necie najbardziej mnie denerwowało, że na 10 płyt przesłuchanych podobała mi się 1 (słownie: jedna). A w pozostałych to tylko pojedyncze utwory były warte zachowania.

    Tutaj praktycznie co druga płyta warta jest przesłuchania (tzn. jej słucham do konca) i w większości ściągam je do ponownego przesłuchania.

  5. środa, 07 Kwiecień 2010 o 20:31

    ale ja nadal nie wiem, czy jesteś fanem ZX Spectrum? bo ja będę nim do końca życia…

    ZX Spectrum+, monitor Vega [?] zielony, monochromatyczny. całość, razem z magnetofonem stworzona WŁASNORĘCZNIE przez mojego Ojca- obudowa z blachy 2mm, płyta główna wytrawiana z kliszy… procesor i pamięci na podstawkach [wyskakiwały przy przegrzaniu!]- absolutny DIY z lat 80-tych.

    i Knight Lore, Trap Door, Manic Miner.

    słodkie lata… [chociaż po wywiadówkach stary chował mi dżojstik głęboko… albo wręcz spektakularnie go ŁAMAŁ!!!]

    pozdro!

  6. 6 zxspeccy
    czwartek, 08 Kwiecień 2010 o 09:22

    Hej,

    ja miałem Timexa 2048 z tv cz-b i magnetofonem bez możliwości nagrywania :-( Jak napisałem jakiś program, to po wyłączeniu zasilania program lądował w niepamięci…

    Widzę, że miałeś szczęście dzielić zainteresowania z ojcem zapaleńcem – pozazdrościć.

    Teraz już dawno na ZX nic nie robię – gdyż piszę programy zawodowo na nieco większe maszyny.

    15 lat temu pisałem dema na ZX-Spectrum 48kB pod pseudonimem Maniu w grupie Illusion, np.:
    http://www.worldofspectrum.org/infoseekid.cgi?id=0007683

    czy moja najlepsza produkcja:
    http://www.pouet.net/prod.php?which=1978

    To były czasy….


Skomentuj

autor


