02
Lu
10

miałem tego nie robić…

tj. miałem nie wklejać wrzutek z jutuba, które nie są netmuzyczne. ale moja córka odnalazła mojego diskmena mp3 ze schowaną w niej płytą-składanką, którą katowałem jeżdżąć na rowerze (a trochę jeździłem, fajnie było :).

no to ja tę płytę myk do auta… a na płycie- między innymi różnymi, zajebistymi klimatami odnalazłem na nowo SLIDE FIVE- rzecz acid-jazzowo-downtempową, która rzadkością jest w tej chwili chyba absolutną. ku pamięci sobie więc niniejszy wpis publikuję- KUP EMELIKS TĘ PŁYTĘ! indżoj!


0 Responses to “miałem tego nie robić…”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


