17
Sty
10

wpis piąty, podsumowujący

Zamieściłem dziś „wrzutki bez komentarza” do czterech płyt. Każda jest na swój sposób zajebista, każda inna od pozostałych. Niniejszym, we wpisie piątym opiszę conieco:

#25 to całkowicie skomputeryzowany czilałt. niektóre dźwięki mogą nie pasować, ale dzięki tym dźwiękom spasowałem listwy przysufitowe styropianowe i przypodłogowe plastikowo-gumowe. pasują, nawet bardzo się nie wkurwiałem przy robocie dzięki tej płycie. co do netlabela- pewnikiem niebawem zniknie.

#24 to coś niesamowitego, właściwie nie powinno się to znaleźć w cyklu „no comment”. ale nie mam nic na ten temat zasadniczo do powiedzenia- po prostu sześć pięknych piosenek [pięć, niech będzie] w aranżacji mocno odpłyniętej. znowu elektronika, ale JAKA! i ten wokal…

#23 i trzy numery z w sumie pięciu, które pasują do trzech następnych niesencji. stara rzecz, a cieszy jak kiedyś :) zwłaszcza numer drugi, taki zajebiście transowy…

#22 czyli koledzy świry-brazyljanie. absolutnie nieklasyfikowalne dźwięki. nie da się ich nie lubić, ale i polubić jest pewną sztuką. bo to zaiste SZTUKA dobrego netaudio jest. jak i wszystko powyżej.

ps. a cała ta akcja jest w zamian za obiecaną tydzień temu notkę  o #12 niesencji… bo wszystko rozbiło się o okładkę, których najpierw zrobiłem sześć, potem dostatłem cztery, później wymyśliłem co innego i na koniec znowu dostałem inne cztery. teraz będę rozmyślał, którą zapodać… ale wpis następny na pewno już zapodam o niesencji nowej, kowerowo-remiksowo-maszapowej!

indżoj temi czerymi, póki co!

2 Responses to “wpis piąty, podsumowujący”


  1. Niedziela, 17 Styczeń 2010 o 23:28

    24 biore, 22 z checią poznam, przeca lubie wszelkie wynaturzenia w dźwiękach… A na wrzute o niesencji czekam…katuje od kilku dni, z checią cos o tych numerach poczytam, jou :)


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

wpisy które rządzą


