09
Sty
10

noworoczne postanowienia

1. Wrzucać na netmuzykę jak najmniej nie netaudio klipów. Nawet, jeśli nie będę mógł się opanować przed przedstawieniem Ci np. zajebistej, węgierskiej, fankowo-drumbasowo-ejsiddżezowej kapeli Masfel.

2. Cztery niesencje w 2010. To się nawet może powieść- część dwunasta [mam nadzieję- już jutro! No, chyba że mnie żona zagoni do jakiejś roboty ;].

3. Co najmniej jeden wpis w tygodniu. Najlepiej około dyszki w miesiącu [to się akurat prawdopodobnie nie uda].

4.  Spróbować, ale nie na siłę, odnowić projekt netaudio.pl. Ale nic na siłę!

5.  Nie ruszać obecnego wyglądu strony dopóki na wordpress.com nie pojawi się coś godnego.

6. Żadnych podsumowań 2009.

7. Mieć szczęście.

1 Response to “noworoczne postanowienia”


  1. Niedziela, 10 Styczeń 2010 o 21:21

    odnośnie punktu nr 2. -> otóż chciałem, nawet bardzo chciałem opublikować dziś wpis pt. niesencja #12, ale… jest coś takiego jak archive.org, serwis który za każdym razem potrafi mnie zaskoczyć jak zima drogowców…

    poczekaj więc jeszcze troszkę ;)


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

wpisy które rządzą


