22
Gru
09

pani od dronów (i pejzaży)

Na malarstwie to ja się nie znam. O nie- co to, to nie. Kompletnie nie, całkowicie i absolutnie nie-znam-się! Toteż tym samym jestem zmuszony pominąć opisywanie twórczości plastycznej Lucette Bourdin by skoncentrować się na jej muzyce.

Przede wszystkim- Earth Mantra [jeden z moich ulubionych netlabeli, rzadko straszący nieprzyjemną nutą] zapodał niedawno ostatnią część trylogii  soft-melodic-ambientowej wspomnianej Pani Lucette. Zapodałem ową część ostatnią podczas niedzielnej sjesty, z laptopem brzęczącym w tle. Drzemałem. Dreamiłem, rzec by można. Odpłynąłwszy słowem.

Bo to drony. Miłe, subtelne, nie zabijające drony. Dłuuuugie, zwiewne, przeeeeeejmujące władanieeeee nad ciaaaaałem. I tak kawałek po kawałku [kawałki wszystkiego jest trzy- najkrótszy trwa 15 minut]. Zasnąłem? Nie wiem. Wstałem aby kliknąć w ripit. A potem zassałem pozostałe części tryptyku.

Mimo wszystko pokażę część galerii pani Bourdin na netmuzyce w poniższym widele, ponieważ- mimo tego, że nie znam się na malarstwie- podobają mi się te prace. Oto część pierwsza z czterech części slajdszołów znalezionych na jutubie [pokaz ilustruje oczywiście muzyka naszej artystki]:

Wreszcie skonkluduję- uwielbiam ten rodzaj ambientu. Bez zbędnego eksperymentowania, bez silenia się na awangardę, bez tego typowo netlabelowego hałasu i [tzw.] nojzu- zwykłe, przepiękne, urzekające swoją celowością dźwięki bez drugiego dna. Bez tej jebanej pseudo-ideologii, że jestem artystką wyemancypowaną, więc bez chorych sprzężeń dron jest do niczego. Bez frustrowania zgrzytem. Za to z kobiecą wrażliwością, miłymi dla ucha efektami i  ciepełkiem, który przy kilkunastostopniowym mrozie koi jak kołysanki mamy…

Zdecydowanie polecam!

PS. Teraz linki: 3.Radiant Stars 2. Golden Sun 1.Silver Moon– wszystkie trzy płyty równe sobie wysoką jakością i brzmieniem… i żadna nie nadaje się do samochodu ;)


0 Responses to “pani od dronów (i pejzaży)”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


