16
Gru
09

news #002 – merry christmas

No tak. Jak co roku rozpoczęło się szaleństwo przedświąteczne, które nie omija również światka netmuzycznego. I co w tym 2009 ciekawego?

Brysk powyższy odnalazłem na stronie netlabela Narrominded. Kawałek ów, artsty Spoelstra, możesz oczywiście ściągnąć i cieszyć się nim cały rok.

I to jakby w tym momencie ode mnie tyle.  Co więcej?

Patryk na blogu coś napisał. 80bpm proponuje szwedzki stół. Marvin też ma coś do powiedzenia, właściwie dubeltowo (zasadniczo można np. również coś wpisać w wyszukiwarkę na jamendo, nie?).

Och, pardon! Jeszcze znalazłem w netlabelu Black Flower Music takie cudo!

No to enjoy, przed świętami na pewno jeszcze się pojawię w Twoim czytniku kanałów RSS!


3 Responses to “news #002 – merry christmas”


  1. środa, 16 Grudzień 2009 o 23:49

    Hehehe, black flower także eksplorowałem dzisiaj. Ale płytka imho kiepska…w zasadzie to może inaczej – nie moje okolice. Pozdro.

  2. czwartek, 17 Grudzień 2009 o 12:55

    zgadzam się – też zupełnie nie moje klimaty. „cudo” miało być ;)

  3. czwartek, 17 Grudzień 2009 o 19:22

    moze to w swieta trzeba słuchac ??


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

