06
List
09

precz, deprecho pierdolona

czyli wpis, który niebawem skasuję.

Ogólnie noszę się z zamiarem: zmiany nicku, zmiany adresu bloga, zmiany zmiany po zmianie, zmiany zmiany zmiany po zmianie i coś o mielące.

Precz, deprecho pierdolona to raz. Dwa- niewłaściwe osoby wiedzą, kto to pisze, więc tym bardziej czas na zmiany. Ale póki co- precz!

Nie jest to najlepszy kawałek Pana Kokosowego Orzecha, ale na pewno najlepszy brysk. Precz; oraz:

nienajlepszy kawałek Maksa, ale najlepszy z brysków na tjubie.

Poza tym zamierzam się nieco przekształcić, bo mnie strzela. Pa.


4 Responses to “precz, deprecho pierdolona”


  1. piątek, 06 Listopad 2009 o 21:55

    Precz! Deprecho rzecz jasna :) Gdyby jakakolwiek persona non grata czytała mojego bloga wiedząc kto go pisze emigrowałbym na biegu :) pzdr zią, dzięki za zajawkę dubową.

  2. piątek, 06 Listopad 2009 o 21:56

    zajawkę na mejla oczywiście. A w kwestii przeorganizowywania to ja również zbieram się od dłuższego czasu…..

  3. piątek, 06 Listopad 2009 o 22:01

    ok. netmuzykę pozostawię, bo to moja ukochana i zawsze mnie chce. ale jak będę chciał coś SERIO i od siebie, to już gdzie indziej.

    na mejla gdzieindziej dam ziom, spoko.

    indżoj i precz!

  4. piątek, 06 Listopad 2009 o 22:08

    „na mejla gdzieindziej dam ziom, spoko.”
    to odnośnie tego nowego projektu o mielonce.

    ps. nikomu w robo nie wysłalem linka do płodów w zupie… ale jak mnie pytali- „chińczyka zamawiasz?” odpowiadałem: „nie, chcesh linka czemu nie?” odpowiadali „nie, ale wezmę krewetki lub rybę. wszak piątunio”.

    mi TO obrzydziło temat na rok.


Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


