22
Kwi
09

dżizas krajst!

wypunktuję, spiszę, zanotuję, dojdę.

01. dżizas krajst.
02. ja pierdolę.
03. cóż począć?

04. w związku z zastojem postanowiłem coś zmienić.
05. w związku z zastojem na netmuzyce spowodowanym zastojem na netaudio.pl, ma się rozumieć.
06. postanowiłem postawić netmuzykę na testa na darmowym serwerze i zacząć szukać fajnego templejta, coby zmienić wizerunek.
07. i tak zrobiłem.
08. 120 schematów blogowych zapodałem przez ftp.
09. uprzednio przejrzawszy 400 bez mała.
10. 4 dni siedzę- nic mi nie pasuje. wszystko trzeba przerabiać.
11. w imię czego? zapytałem siebie 5 minut temu.

12. no właśnie. czego chcesz, emeliks, od tego swojego bloga?
13. moja ulubiona liczba.
14. tendencja odwiedzin netmuzyki jest spadkowa; nic nowego oprócz bleble tutaj się nie pojawiło w ostatnim kwartale. czy to niemoc?
15. po kiego chuja szykujesz zmiany w chwili, gdy zaczęło to jako-tako się przyjmować?

16. no i właśnie. odpuszczam.

17. zostawiam tak, jak jest.
18. razy do tej pory ściągnięto niesencję #11. zero promocji…
19. postaram się pisać tak, jak pisałem do tej pory.
20. czyli- rzadko, ale bez niezrozumiałych blebli.
21. [oczko] – jak ktoś się pojawi na horyzoncie i powie: ziom! zrobię ci super idealny templejt do wordpressa- wtedy coś zmienię. w przeciwnym razie- nie zmieniam.

22. to dzień moich urodzin. październik, waga jestem.
23. wracam z muzyką. netaudio.pl niech się relaksuje, nabiera kształtów, ewentualnine rozpływa we mgle. od dziś postaram się nie robić wycieczek w tym kierunku na blogu.
24. mam nadzieję dotrzymać słowa- wracam z polecaniem muzy, bo słucham jej wciąż. ciągle siedzę w netaudio. chorobliwie.

25. ostatecznie w temacie portalu netaudio.pl- zamykam tutejsze pisanie na temat tego startapu hasłem: jak nie potrafisz, nie pchaj się na afisz. bo rozdziobią cię kruki i wrony a robaki i zarazki wewnątrz swoją krecią robotę odpierdolą z siłą bizona, aż rzecz skona.

26. a tak właściwie to 36.6 mam nadzieję mieć jutro temperaturę, bo w tej chwili gile kapią mi na klawiaturę, kaszel spala mi rurę, udręczonym się czuję i obiecuję, że nic nie skasuję, choć mam chęć.

to tymcza /bez korekty ten słowotok, jedziem/
mlx


0 Responses to “dżizas krajst!”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s


autor

wpisy które rządzą


%d bloggers like this: