07
Mar
09

netaudio.pl

No bo co? Bo nic tu nowego? Ale przecież pisałem, że się przenoszę i tegesy…

Ale nie. Tym razem nie o to chodzi. Akcja z migracją zeszła na plan dalszy. Teraz rządzi zajawka z pierwszym polskim poważnym portalem netaudio.pl którego miałem zaszczyt być inicjatorem i jak na razie również nakręcaczem, co mnie wysysa do cna.

Coś z tego będzie. Co? Nie mam pojęcia. Trudno jest przez net się dogadać, trudno w grupie ustalić konkrety. Ale damy radę, wiem to!

Póki co- netmuzyka pożyje w hibernacji; dobrego kontentu jest na niej tyle, że starczy na długo :)

Życzcie nam powodzenia i trzymajcie kciuki, bo na tym portalu będzie muzy doskonałej dopiero masa! I to wyłącznie wyselekcjonowanej z czułością!

Pozdrawiam
mLx


2 Responses to “netaudio.pl”


  1. poniedziałek, 09 Marzec 2009 o 08:34

    A ja dalej nie dostałem akceptacji na forum ;]


Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


