20
Lu
09

gust

witaj. pozwolę sobie na kolejny wpis, który umrze wraz z tą odsłoną netmuzyki [załóżmy, że trzecią].

o netaudioblogach polskich bowiem chciałbym słówko. otóż zaliczam się do tej nielicznej grupy więc conieco o niej wiem. wiem jedno- nie jesteśmy się Panie i Panowie w jakikolwiek sposób zjednoczyć. dzielą nas gusta głównie. i niechęć do współpracy na poziomie portalowym.

każdy szanujący się kraj ma jakiś portal o netaudio. wszystko, co żyje ma jakąś kiszkę. a my nie mamy ani kiszki [bo nowamuzyka.pl to raczej jakieś macanie tematu] ani portalu [bo takiego nie stwierdziłem].

kiedyś gadałem z Michałem z netlabel.blox.pl, że owszem, że dawaj, że mam nawet kupioną domenę odpowiednią. zaraz rok minie i co? i chuj w mech. ech…

nie- nie jestem liderem takiej zajawki. broń boże, chroń mnie i czuwaj nade mną, bo nie będę w stanie [czasu trzeba na to, więc odpuszczam]. ale może ktoś by wreszcie się zmobilizował i stwiedził: oki, bando paradoksów- łapię to za ryj i jedziemy razem? każdy sobie, bo tak lubi, ale jednak razem?

jakie z tego będą korzyści? a skąd mam widzieć? ale wyobraźnia podpowiada mi, że netaudio za niedługo będzie bardzo ważną dziedziną w muzyce w naszym kraju i kto pierwszy ten lepszy.

czy są zainteresowani?  łapa w górę! i tak będę prowadził netmuzykę, ale raz na jakiś czas wpisior gdzieś na zacnym netaudio-portalu chętnie bym zarzucił.

ok. ten wpis czeka na komentarze zainteresowanych. bez zbędnego pierdolenia- po prostu go napisałem i nie zamierzam poprawiać ani jednej litery, że o składni nawet nie wspomnę. czekam na jakiś odzew. tak-nie-mamwątplYwości.

a jak się nie doczekam to się nie zdziwię. kryzys, nie?

pozdroń

m:L:x

43 Responses to “gust”


  1. piątek, 20 Luty 2009 o 23:58

    ok, sprawdziłem- Michał z netlabel.blox.pl nie przedłużył umowy o interesującą mnie domenę.

    ja jej nie kupię, choć jestem skłonny, jeśli ktokolwiek bądź…

  2. sobota, 21 Luty 2009 o 02:15

    Mi to chodzi nonstop po głowie. Z dniem siedemnastego marca 2009 przestanę pełnić funkcję redaktora naczelnego Radia LUZ i wtedy pomyślę, czy rzeczywiście chcę wystartować/jednoczyć/whatever. Mam kogoś, kto by nawet gotów był stronę taką złożyć od technicznej strony. Szalom.

  3. sobota, 21 Luty 2009 o 09:57

    ok. przypomnę się o tym wczesną wiosną ;)

    czy ktoś jeszcze?
    matam (goodnetlabels.blogspot.com), pamiętasz jeszcze o tej zajawce?

  4. sobota, 21 Luty 2009 o 16:04

    Chcesz stworzyć – bądź wywołać pojawienie się ;) – generatora newsów, artykułów czy st./wyw. portal który będzie sam tworzył treści specjalnie dla tworu? Ambitny temat, ale te zwyczajne są przecież nieświeże.

    Portal jest potrzebny jak jasna cholera, bo chociaż czytnik RSS wypluwa mi dziesiątki nowych pozycji, których nawet nie jestem w stanie pobrać, a o odsłuchu nawet nie mówię. Jest potrzeba i jest chęć pomocy. Sam nie mam czasu by powołać kolejny blog o muzyce – chociaż miałem ochotę – widząc że to co mnie interesuje w Twoim blogrollu to jedynie 10%.

  5. sobota, 21 Luty 2009 o 18:42

    @microust: chcę wywołać i być aktywnym autorem jakiegoś tworu portalopodobnego, gdzie gromadziłoby się informacje dotyczące netaudio. „samotworzenie” treści brzmi jakoś abstrakcyjnie… chociaż atrakcyjnie ;) ale nie sądzę, żeby to mogło fajnie hulać.

    idąc dalej- taki twór mógłby przyciągnąć ewentualnych artystów, którzy [jeśli to by fajnie hulało] byliby gotowi publikować pod tym szyldem. czyli- inaczej mówiąc- stworzył by się netlabel. kilka pomysłów na ściągnięcie ewentualnych chętnych do publikacji muzyki mam. grafików do okładek się znajdzie [wielu chętnie pomaga mi przy niesencjach na ten przykład].

    Arek z CD-RWu ma chyba podobny plan i widać, że jest to chopak rzutki :) Na gospodarza takiego „portalu” nadaje się akuratnie.

    Patryk z pga swoją wiedzą i przygotowaniem merytorycznym mógłby wspierać raz na jakiś czas dobrym tekstem ekonomiczno-teoretycznym.

    teraz popłynę- Ubunoir/ Microust/ Brenislav/ Matam/ Wojdadin/ Wociech/ Uglylikeshit/ Rancorn007/ Michał z netlabel.blox i niejaki Emeliks generowali by kontent. Wszyscy chętni i niewymienieni zaproszeni by zostali do współpracy.

    Się rozmarzyłem… Ale qrwa- nie ma nawet polskiego forum na http://www.netlabel-board.org/ więc jest po prostu wielka DZIURA do zagospodarowania!

    ufff… ktoś coś doda od siebie?

  6. sobota, 21 Luty 2009 o 18:54

    Ja ciągnę teraz na potęgę całe katalogi netlabeli różnych. I zamierzam intensywniej poświęcić się netaudio. Choćby dla samego siebie. A w związku z tym mógłbym także i nie dla siebie :]. Minął mi trzytygodniowy kryzys, podczas którego nie wypuściłem ani jednego odcinka mojego podcastu (a starałęm się wypuszczać co tydzień). Zatem wstępnie ogłaszam chęć. Ale do czego? :] Dokłądniej proszę. Czy chodzi o stricte netlabel? Czy coś jakby fuzję netlabelu z blogiem wskazującym na ciekawe albumy w innych netlabelach? Instrakszyn pliz :].

  7. sobota, 21 Luty 2009 o 19:15

    @wociech: no instrakszyn in dis moment, sory. rzuciłem hasło w eter [po raz kolejny] i teraz jak widać coś chyciło, widocznie jest do rzeczy :)

    instrukcje się wyklarują- kiedyś myślałem o dodaniu współautorów do netmuzyki, ale to nie wypalił [sam o tym wiesz, nie ;] więc coś zupełnie oddolnego, odrębnego, nie będącego dzieckiem jednej osoby jest nam potrzebne!

    poczekamy na resztę- czytacie mnie jeszcze? czytacie, wiem ;)

    a co do ściągania całych katalogów- miałem tę jazdę przez jakiś czas, ale się wyleczyłem. nic tak nie szkodzi człowiekowi jak ściągnięcie 50 plików i po przesłuchaniu skasowanie 48-miu. a dlaczego?

    przez GUST ;)

    jeszcze z rok temu podsyłałem naszym nielicznym netaudioblogerom coś, co- wydawało mi się- powinno im podejść i jest dobre, ale nie w moim GUŚCIE, więc za skarby słowa o tym bym nie napisał. działało- pisali. nadal czasem stosuję ten zabieg.

    btw. WARTO ROZMAWIAĆ jak widać. rozkołyszmy tę łajbę! pomysłów nam przecież nie brakuje!

  8. sobota, 21 Luty 2009 o 19:53

    Na szybko, bo ivent mi się szykuje ;-).
    Jestem chętny. Sam tworze muzykę (Baubliss, Arciv ev noise, etc)
    Czemu nie. Instrakszyn, hm, czy ja wiem – kto to będzie czytał…

    A poważnie, trzeba by się zebrać pogadać – via sieć kanieszna.

    I po prostu do dzieła.

    ps. Sam jestem grafikiem – miedzy innymi okładki dla enypnion.org (współzakładałem go chyba nawet ;-) ) sa mego autorstwa, więc tego jeeest masa.

    To co? Łilbiintacz?

  9. 9 pga
    sobota, 21 Luty 2009 o 20:03

    Emeliksie, nie zagladalem na strone bo miales robic przenosiny a tu widze zywa dyskusja sie toczy…

    otoz moim skromnym gusty sie roznia i to dla potencjalnej inicjatywy dobrze, przeca mozna pisac o roznych rzeczach. i tak ja elektroniki z reguly nie slucham ale o nielicznych netlabelach, ktore wydaja nagrania gitarowe moge to i owo napisac, duzo dobrych rzeczy nie ma, wiec i pogodze to z moim napietym kalendarzem :)

    sluze oczywista rada merytoryczna i kontaktami z tymi i owymi… innymi slowy pisze sie na to, mimo a nawet wskutek roznic w gustach

  10. sobota, 21 Luty 2009 o 20:15

    @microust: poczekajmy jeszcze na kilka osób. potem zorganizujemy jakiś iwent w sieci :) a grafiki zacne, muzyki poszukam [nie musi mi się podobać, nie? :P]. bądźmy w kontakcie!

    @pga: na Ciebie to zawsze można liczyć, nawet przez myśl mi nie przeszło, że możesz się nie zainteresować :)

    oki. zdaje się, że jest chęć szczera.
    kto jeszcze?

  11. sobota, 21 Luty 2009 o 20:20

    Moim zdaniem warto wypierdzielić 48 płyt tylko po to żeby znaleźć dwie naprawdę dobre :]. Ok, no to ja czekam na postęp burzy mózgów ;)

  12. sobota, 21 Luty 2009 o 20:33

    @wociech: i ja czekam, słuchając w międzyczasie ostatniej niesencji, jeszcze niepublikowanej. chyba jest niezła. chyba ją wypuszczę zanim się przeniosę stronę…

    czekam, czekam.

    mam wrażenie, że jeszcze ktoś się odezwie ;)

  13. sobota, 21 Luty 2009 o 21:52

    edit: rozesłałem zajawki do potencjalnie zainteresowanych. mam nadzieję na odzew- jaki by nie był.

    posekam :)

  14. 14 Priam
    sobota, 21 Luty 2009 o 22:01

    Czy was też denerwują przemądrzałe osoby? :P
    Oto po kilku tygodniach od stworzeniu zarysu mojego pomysłu na szerzenie globalne muzyki, której za dużo, by szerzyć lokalnie dostałem na moim plejlista.wordpress.com komentarz od wojdadina. Miło, a jak. Chwilę później trafiam tutaj, czytam, dochodzę do ostatniego wpisu, a tam: „mam wrażenie, że jeszcze ktoś się odezwie ;)”. Ech…

    Co do aktywnego tworzenia tego czegoś co chcecie stworzyć to ja chętnie. Nie jestem grafikiem, chociażem dość wybredny, a tworzyć stron to mi się nie chce, ale za to o hmmmmm.. swój dział i swoje pomysły to dbałbym porządnie. Obiecuję.

  15. 15 Priam
    sobota, 21 Luty 2009 o 22:04

    A i jeszcze jedno. Wyżej napisałem „chcecie stworzyć”, a powinno być „chcemy” ;]

  16. sobota, 21 Luty 2009 o 22:14

    @priam: witam! popatrzę na plejlisty o ile mi czas pozwoli…

    ps. no to się narobiło… poczekajmy więc jeszcze :)

  17. 17 Priam
    sobota, 21 Luty 2009 o 22:44

    emeliks narzeka, że zbyt skomplikowany mój pomysł, ale ja wierzę, że jest właściwy. Dla tych co wolą tekst zamiast odsłuchu to oryginalna pozycja i pionier moich internetowych ekspresji to kemuzik.wordpress.com

  18. sobota, 21 Luty 2009 o 23:16

    P.S. Właśnie się rozchorowałem i zostałem unieruchomiony w łóżku (dodatkowo aparat gębowy mocno niedomaga i rozpisuję się w choleręęęę), stąd mam tony bonusowych przemyśleń i gwałtowne przyrosty ambicji spowodowane atakami marzeń.

    Jeśli chodzi o braki kadrowe (chętnych do pisania) nie mamy się co martwić – z tego co widzę ;] A nawet jeśli będzie za mało, to kogoś od siebie z radiowego poletka ściągnę.

    Niech wpisują się Ci, co z czysto techniczną stroną mają do czynienia (joomla, php), bo mam fana netaudio chętnego do tego, ale ma on jeszcze niewiele doświadczenia (za to utalentowany bardzo). Dałem mu mój wstępny projekt, zobaczymy, czy przez najbliższy miesiąc coś sklei. Mogę poszukać także w okolicy (radio, politechnika wrocławska), ale dużo lepiej będzie mieć kogoś już teraz zaangażowanego w netaudio.

    Proponuję dyskusję przenieść na tymczasowe forum, bo w komentarzach do posta do koniecznych licznych konkluzji dojść będzie ciężko. Kto jest za? Gdy co najmniej cztery osoby opowiedzą się za tym, zakładam forum.

  19. 19 Priam
    sobota, 21 Luty 2009 o 23:18

    Cztery są na bank, więc czekam na namiary.

  20. sobota, 21 Luty 2009 o 23:33

    czekajmy jeszcze- netmuzyka największe oblężenie miewa w poniedziałki.
    poczekajmy więc do środy :)

    i spokojnie, bo cała para pójdzie w pizdek.

    pozdrawiam
    emeliks

  21. sobota, 21 Luty 2009 o 23:35

    Chętni są :]. Na coś. Ale na co? :] No to jest najciekawsze, że nie wiadomo do końca. Ale chętni są :].

  22. sobota, 21 Luty 2009 o 23:42

    poszedlem se na browarka, wychodzac widzialem kilka komentarzy, wracam a tu 21!

    juz nie wiem czy to wypity browar janowo (a takie wynalazki w ulubionym barze serwuja), czy tez zaiste tyle komentarzy jest

    no nic, sytuacja rozwija sie dynamicznie, co dodaktowo motywuje mnie do ewentualnego dzialania

  23. niedziela, 22 Luty 2009 o 04:09

    No ivencik zacnie się skończyl, ale ale panowie szlachta bą∂ź wcióry – jak nie my to kto?
    Marne bobki co po gazetach piszą niestworzone rzczy? Ci co rozsądnie piszą, niec piszą nadal/

    My się pod boki weźmy i chociaż netlabela zarno widze (na początek ) to może warto podkasta czy tę nesenscję czy jak je tam zrobić. Mnie taki towar nie rusza i wolę wywalić 46 płytek, ale co mi tam – nie ja będę słuchł.

    Skrzyknąć się trza i tyle.

    Za braki ort i gram i wtakeiinne winę ponośi wódka polska nie ja. Kryzyys jest wię c zamiast ukraińskiej piję polską, więc pewnie jutro zdychać bedę a nei pisać.

    Pozdr. Czuwaj czy innne ch$%^ muje.

  24. niedziela, 22 Luty 2009 o 10:52

    He, he
    2 tygodnie temu w sobotę przy piwku namawiałem znajomego grafika na stworzenie stronki w podobnym celu:) Piszę się jak cholera. Od pomyślenia, przez grzebanie, na zrzucie kończąc :))
    Osobiście chodziło mi po głowie coś w stylu PopUp.
    pozdrawiam
    wojdadin

  25. niedziela, 22 Luty 2009 o 11:59

    no to jedziemy?
    Arek, podasz adres forum ;)

    ps. też uważam, że to powinna być forma magazynu. ostatnio przerabiałem poszukiwania templejtu do wordpressa i na wiele fajnych rozwiązań się napatoczyłem.

    bo chyba na wordpressie lepiej niż na joomli…

    miejsce na serwerze się znajdzie.
    za chwilę zabukuję domenę…

  26. 26 Priam
    niedziela, 22 Luty 2009 o 12:55

    A może na http://www.tumblr.com Tutaj można grzebać w kodzie całej strony, więc jak ktoś się zna to możemy zrobić po swojemu, żeby chociaż trochę było niepowtarzalne ;D. Poza tym przyszedł mi do głowy pomysł na ogólny wygląd. Znacie wszyscy na pewno taką opcję: często wykorzystywane przy przeglądaniu zdjęć na multimedialnych stronach lub na flashowych stronach dużych firm. Chodzi o takie nałożenie na siebie każdej podstrony, żeby wyglądały jak paski z widocznym kawałkiem strony, a całość rozsuwa się po kliknięciu myszą. Jest to dość proste (w wyglądzie) i bardzo efektowne. Dodatkowo po rozsunięciu byłaby to indywidualna strona z paskami innych po lewej i prawej. Co do pomysłu na zawartość to wydaje mi się, że nie musielibyśmy zmieniać za dużo. Po prostu każdy to co robi teraz robiłby jako część projektu. Z tego co poprzeglądałem to z osób wpisujących się powyżej żadne dwie się nie wykluczają, ani nie kolidują ze sobą. Tak więc byłby dział informacyjno-badawczy od pga, dział podcastowo globalno muzyczny od Wociecha, dział szalonych nowinek i niesencji od emeliksa, multimedialny przegląd CC od wojdadina, multimedia i ciekawe nowości od microusta, audycjo-kompilacje radiowe od cd-rwu, i najświeższe kawałki i lista przebojów ode mnie. Dodatkowo wspólnie każdy pisałby recenzje i uaktualniał eventy. Ogólnie to byłoby już coś, a w dodatku przy zachowaniu wyglądu strony jako przełączających się całkowicie stron (pasków) każdy mógłby zachować swój klimat oraz wystrój zarówno graficzny jak i piśmienniczy.

    To na tyle wstępnych przemyśleń. Co wy na to?

  27. 27 Priam
    niedziela, 22 Luty 2009 o 12:57

    Przepraszam za podwójne posty, ale nie można edytować, a zawsze coś mi się przypomni po wysłaniu.

    Trzeba wymyślić wspólnie jakąś dobrą nazwę. Jakieś autorskie słowo, żeby było „cool” ;]

  28. 28 Nucleoheart
    niedziela, 22 Luty 2009 o 13:06

    Jeżeli o mnie chodzi to jestem jak najbardziej za. Od dawna uważam iż istnieje spora dziura w net audio jesli chodzi bynajmniej o polske…brakuje portalu i jakiegos solidnego undergroundu dla takich ludzi którzy kochają net audio.
    Sam jestem producentem i promotorem niezależnych brzmień na własną rękę można powiedzieć więc idea wspólnej pracy nad portalem wydaje się bardzo słuszna. Chętnie bym od czasu do czasu coś zapostował, jakaś selekcje , jakis album, video itp….
    Powołuje niedługo do życia nowszą odsłone swojej dawnej strony FatiqMusic. Mam zamiar postawić coś w rodzaju marki niezaleznej muzyki także moge z tego punktu dodatkowo supportować całe przedsięwzięcie…To by bylo na tyle…
    Podam gg to i moze ulatwi to komunikowanie się: 6097375
    W razie czego mozna takze pisac na maila: fatiqmusic@pro.wp.pl
    Pozdrawiam
    Fatiq (lub Nucleoheart jak kto woli;) )

  29. niedziela, 22 Luty 2009 o 13:45

    Właśnie szukałem jakiegoś silniczka, by nam forum założyć, ale zdaje się że jest takowe – tak?
    Komunikacja via Skype odpada – chyba nie ma możliwości spotkać się w jednym czasie.

    Co do techniki – można użyć silnika EE – darmowa w naszym przypadku. Rzecz elastyczna. Może być i WP. Na początek skupmy się na zawartości a nie na wyglądzie. Owszem – jest ważny, ale zawsze lepiej mieć co ubrać niż ubranka oglądać ;-)

    Thumblr – moim skromnym zdaniem odpada. Owszem – można przy nim dłubać, ale wolę bardziej elastyczny i rozbudowany system.

    Wygląda na to że tytuł „Gust” – jest makiawelliczny :D

  30. niedziela, 22 Luty 2009 o 14:40

    co prawda jeszcze nie wszyscy się wypowiedzieli, ale czas na jakieś podsumowanie.

    1. forum to konieczność. kto go ma postawić nie wiem; Arek się wczoraj zgłosił.
    2. w kwestiach technicznych nie jestem obcykany. co to EE?
    3. zawartość… publikowanie… – koniecznie trzeba założyć forum.
    4. nazwa jest, domenę zabukowałem. jeśli się nie spodoba to nic, wiele nie stracę, promocja jest :)
    5. będę się upierał przy formie magazynu, skoro ma być wielu autorów. podrzucę [na forum już] kilka linków do stron portalopodobnych z funkcjonalnościami o których myślę.

    na tę chwilę to chyba by było wszystko…

  31. niedziela, 22 Luty 2009 o 14:45

    emeliks – klep domene, adresuj, postawi się szybko punpb i będzie ok.

    Myślałem że jest już postawiony gdzieś – pomyliłem się. Dawaj dziś namiary, bo trzeba kuć żelaza póki gorące. Magazynowo – zgoda ode mnie.

  32. niedziela, 22 Luty 2009 o 14:59

    Flash jest cacy łądny i w ogóle. Strona powinna być przede wszystkim funkcjonalna i czytelna. Ztem flashowy stuff powinien być nieupierdliwy. Zanim zaczniemy wdawać się w szczególy – może poczekajmy jednak na forum? Żeby pomysły się nie rozjechały

  33. niedziela, 22 Luty 2009 o 15:00

    Wybaczcie oczekiwanie, ale mam za sobą dobre 12 godzin snu połączonych z stanami gorączkowymi. Forum tymczasowe już jest. Zaraz podam linka, tylko muszę jeszcze przygotowac tam parę rzeczy żebyśmy równie chaotycznie co tu nie dyskutowali.

  34. niedziela, 22 Luty 2009 o 15:23

    Ok, jak na tymczasowe forum przystało, nazwa i szata graficzna jest beznadziejna: http://netpolska.mojeforum.net/

    Kilka spraw organizacyjnych:
    -Aby zobaczyć tematy, trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem
    -Rejestracja wymaga jeszcze aktywacji
    -Chcę, aby forum było dostępne dla wybranej grupy osób, a nie każdego, kto sobie przeczyta ten komentarz i nagle go weźmie na tworzenie portalu. Jest to jedyna droga, jeśli nie chcemy totalnego chaosu już na początku.
    -Dlatego też z każdym chętnym skontaktuję się mailowo, żeby mi zalinkował, co do tej pory robił. W większości przypadków będzie to czysta formalność (swoją drogą formalności i biurokracji nienawidzę), ale wg mnie po prostu trzeba. Myślę, że jesteśmy zgodni co do tego, że ostatnie czego nam trzeba, to przypadkowe osoby. Z czasem wyjdzie to nam na dobre. Druga droga dostania się do forum to jednoznaczna rekomendacja obecnego już członka ekipy.

  35. niedziela, 22 Luty 2009 o 15:30

    Ałć – weryfikacja. No pachnie mi to wiadomo czym. No to się weryfikujmy. Ja mykam do paśnika rodzinnego. Będę wieczorem. Czy mnie ktoś zweryfikuje czy poleci? ;-)

  36. niedziela, 22 Luty 2009 o 15:39

    No to już tylko na szybko sklecony notatkowy śmietnik i pędzę się rejestrować:

    Ad. Gust – trzeba by stworzyć odpowiednie działy (ogólny podziałó kategorii, możliwie szeroki)

    Z racji działki – recenzja razem z plikownią to chyba oczywiste

    Oddzialną sprawą są same netlabele które trzeba skatalogowac i opisac.

    Składanka – tutaj doświadczen Emeliksa nie przebijemy :)

    Newsy – standard

    „Dział dział informacyjno-badawczy od pga” – no nie inaczej (dobry felieton sporo warty jest)

    Moderacja – kluczową sprawą bedzie poziom, więc proponuje moderatora „redaktora naczelnego” itp (Znowu emeliks? :)

    Media- podkast, radyjko internetowe, itp – pomysłow aż nadto.

    Rankingi – pomysł znakomity, i też luż chyba wiadomo kto :)

    Zgłaszanie propozycji i recenzji przez zewnetrzne osoby – jak najbardziej (moderacja)

    Kontakt z zagramanicą (i tłumaczenie) – to na pewno nie ja. A inne blogi, serwisy – sporo roboty.

    Forum – standard

    Obsługa Archive czy last.fm – kolejna porcja do przydziału.

    No i wszystkie sprawy techniczne.

    Bedzie o czym gadać na forum :)

  37. niedziela, 22 Luty 2009 o 16:25

    zdecydowanie dobra inicjatywa :)

    ja nie chcę zbyt dużo od siebie obiecywać, bo pisanie mam kiepskie (na moim blogu chyba ani razu nie było tekstu dłuższego niż jeden akapit ;), poza tym czasowo teraz słabo wyrabiam (patrz -> odstępy w jakich ukazuje się ostatnio istota ssąca), ale jakiś szybki wrzut od czasu do czasu ..to w sumie czemuż by nie?

    w każdym razie requesta do rejestracji na forum już złożyłem :]

  38. 38 ja-prozac aka uglylikeshit
    niedziela, 22 Luty 2009 o 17:14

    Zapisalem sie na forum. nu, zobaczymy co wyjdzie.

  39. 39 Priam
    niedziela, 22 Luty 2009 o 18:22

    Tak mi wpadło do głowy i napiszę tutaj jeszcze, żeby nie zapomnieć, a na forum poproszę o dostęp jak wrócę do domu.

    Przeglądałem mojego lasta i wpadł mi do głowy pomysł, który jednak wymaga napisania skryptu, czy programu. Chodzi o to, żeby osoby nie znające CC otrzymały na podstawie swojego konta last.fm jakąś składankę propozycji adekwatnych do gustu. Na początek możemy się postarać robić to osobiście, ale lepiej jakiś automat. hmmmmmm może pomyślę nad jakimś sposobem, chociaż w pluginy do last się nie bawiłem jeszcze, ale scrobbler działa dla każdego i też jest dobrem publicznym.

  40. poniedziałek, 23 Luty 2009 o 00:00

    trochę spóźniony ale jestem … tym bardziej, że była o mnie już mowa …
    też popieram inicjatywę
    i też się piszę do pomocy

    w pisaniu to akurat też jestem za bobry (emeliks już chyba wie ;) ), ale na pewno pomogę w jakiś inny sposób (to pewnie wyjdzie w praniu w jaki)

  41. poniedziałek, 23 Luty 2009 o 00:06

    a od siebie mogę zaproponować płytę miesiąca (może nowość miesiąca)
    we wspólnym gronie wybieramy raz na miesiąc wydawnictwo numer jeden spośród kandydatur …
    wiadomo, że jeszcze jest do obgadania, ale na razie pomysł jeden z wielu w tej burzy mózgów

  42. poniedziałek, 02 Marzec 2009 o 00:16

    O kurde!
    Miałem problemy z kompem i trochę mnie nie było a tu widzę rewolucja! Super!
    Szczerze mówiąc, że młody jestem w netlabelowym środowisku i jeszcze mnie nachodzą różne rozmyślania, zastanawiałem się czemu nie ma polskiego forum czy właśnie portalu zrzeszającego blogerów i artystów i bardzo mnie to dziwiło. No a teraz coś się zaczyna dziać. Dobrze trafiłem w czasie :)
    Na forum się zapisałem, czekam na aktywację.
    A co do mojego wkładu w inicjatywę, możecie na mnie liczyć. Niestety w najbliższych dwóch/trzech miesiącach nie będę dysponował zbyt dużą ilością wolnego czasu, ale postaram się przyczynić w jakiś sposób do rozwoju projektu.
    Pozdrawiam!


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

wpisy które rządzą


