11
Lu
09

rzygać mi się chce

czyli niedobrze mi ogólnie.

Cała zajawka z tym blogiem jest na sto osiemdziesiątym piątym planie. Pamiętam o tym planie, ale rzygać mi się chce.

Więcej powiem- nie zaglądam do rss’a nawet i mam tam nagromadzonych jedenaście tysięcy wpisów okołomuzycznych. To już całkiem mnie przerasta, więc wreszcie skasuję wszystko…

Jedyna aktywność blogowa, do jakiej się mogę przyznać, to przedłużenie ważności domeny na kolejny rok. Zapłacone, potwierdzone… rzygać mi się chce.

Mam wrażenie, że wyrażenie rzygać mi się chce będzie od tej pory wiodącym keywordsem dla tych, co trafiają tutaj z przeglądarek. Do dziś był nim suchodół zębowy… Chociaż jak sobie przypomnę suchodół zębowy, to kwestia rzygania schodzi na dalszy plan.

Dzisiejszy wpis sponsorowały wyrazy: rzygać, dół i plan.

Dla odmiany nic netmuzycznego nie będzie; pozwolę sobie zapodać brysk nieruchomy, ojczyzną-polszczyzną śpiewany i oddający stan mojego ducha, który Cię prawdopodobnie chuj obchodzi.

Nie wiem, czy już wspominałem, ale dawno nie chciało mi się na to wszystko aż tak bardzo rzygać. Tym razem mam zalążki apogeum.

No. Do następnej razy
emeligz


1 Response to “rzygać mi się chce”


  1. 1 microust
    czwartek, 12 Luty 2009 o 19:57

    Heh, 11 tysięcy, pięknie pięknie. Czasem i mnie się zdarzają takie okresy (kurcze każdemu chyba nie? ) i wówczas jedyne co przychodzi do głowy to wszystko w cholerę wywalić. Na zbity pysk. Z czystą kartą. Whoa!

    Albo jak masz ustrojstwo w głowie mnicha skryby to cyztaj i pisz, ale przecież nie jesteś, bo … rzygać Ci się chce. Bleh..


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

