30
Sty
09

info, coś trzeba napisać

Elo.

Netmuzyka utknęła w martwym punkcie z przyczyny nawarstwienia się przejebanych okoliczności, co spowoduje marsjański poślizg w czasie. Mip-mip, mikrobi.

Ale spoko, poczekaj.

Kupiłem sobie za to dwa kompakty ostatnio. Jeden z nagraniami z 1995 roku, drugi z 1979. Zajebiście.

To co teraz piszę to zalążek tematu, który rozpoczął był audioterrorysta a ja [za jego przyzwoleniem] zdecydowałem się spapugować. A że nie lubię toćka w toćkę, to pójdę nieco dalej.

Pierwsze CD- mój ulubiony gitarzysta jazzowy na płycie z beatem. Coś, co do tej pory uwielbiam i żrę. Zalążek nu-jazzu; reszta która potem wchłonęła mnie na dłuuugo i trzyma- Pat przetarł szlak. Poniżej koncertowy brysk [nie ma końcówki, genialnej na płycie, ale oddaje klimat].

Drugie CD- brazylijczyk z międzynarodową obsadą gra fantastyczny funk-jazz na milion dzwięków i z genialnym groovem. Coś, czego nie da się słuchać siedząc, a niektórym wręcz staje. Chociaż film, z którego znam ten numer [w Strauss’a wersji of kors] jest piekielnie nudny… Nawet dla mnie, fana SF [chociaż nie Clarka i rzadko Kubricka]. Tako rzecze EmEliX.

Off topic, ale odnośnie zakupów i SF: czytam wieczorami zbiór opowiadań Wojtka Szydy. Całkiem, ale…

I pierwszy i drugi brysk po 10 minut [krótsze numery nie rajcują mnie jakoś generalnie]- oba odbiegają od wersji studyjnych, ale oddają ducha i klimat. Na drugim gra cała orkiestra, czego nie ma na płycie, ale nie o to cho przecież! Za cel mam przedstawić swoje favorki, więc po prostu posłuchaj proszę!

Pozdro tymczasem, nic free do ściągnięcia niestety, ale pamiętaj o netmuzyce!
mLx

PS1. dziś jakiś bot wlazł mi na niesencje. Lukał lukał, nic nie ściągnął, frajer. Ale zrobił w statystykach prawie 400 odsłon, więc go prawie pokochałem :)

PS2. Takiego hostera znasz może? Fajne to? Daje radę? Warto? Można? Coś wiesz może?


3 Responses to “info, coś trzeba napisać”


  1. piątek, 30 Styczeń 2009 o 23:42

    lh.pl nie znam, ale słyszałem że http://netarteria.pl/ to dobry hosting.

  2. poniedziałek, 09 Luty 2009 o 11:58

    A hosting musi być w Polsce?
    Ile to jest „tani”?
    Miejsce na dysku i transfer istotne?

    Mam dobre doświadczenia z http://icdsoft.com Zajebisty support—czas oczekiwania na odpowiedź mierzy się w minutach, zero problemów jeśli chcesz coś nietypowego. Mnie właśnie przenieśli (totalnie automatycznie, razem z bazami danych, ustawieniami, mailem itp.) na serwer z dostępem ssh, bo miałem lekko egzotyczną potrzebę. Grzecznie tylko prosili, żeby nie nadużywać zasobów :-)

  3. poniedziałek, 09 Luty 2009 o 15:59

    Właśnie dotarło do mnie, że ponieważ mam u nich stronę, to przysługuje mi zniżka (20%) na następne. Mailnij jeśli jesteś zainteresowany. Nie namawiam, tylko informuję, że bardzo dobrze mi u nich już od paru ładnych lat.

    Powodzenia,
    Cyfer.

    P.S. Normalnie podesłałbym tę informacje mailem, ale nie widzę nigdzie adresu. Zgaduję, że to specjalnie.


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

