24
Sty
09

big changes, czyli dojrzałem

Czas na zmiany. Ostatnia padaka serwera fotothing zmusiła mnie do zastanowienia się nad przyszłością mojego bloga, a tak właściwie to przyspieszyła tylko decyzję…

Rozpocząłem trzeci rok pisania o netaudio. Okrzepłem w temacie, niesencje się przyjęły [chociaż jeszcze trzeba popracować nad promocją], wiem o co chodzi w tym temacie- jak szukać muzyki, jak się nie dać oszołomić masą kupy; wiem ile czasu potrzeba na wygrzebanie rodzynka, wiem że nierzadko przez kilka tygodni nie ma na to szans. Wiem, że…

Dobra, koniec bredzenia. W najbliższym  czasie NIC KOMPLETNIE nie będę pisał [no, chyba że mnie coś tak powali, że się nie powstrzymam]. A dlaczego? A dlatego, bo:

  1. Czas który spędzam w internecie zamierzam poświęcić na poszukiwanie jakiegoś niedrogiego serwisu hostingowego celem wykupienia miejsca na serwerze.
  2. Następnie lub w międzyczasie przejrzeć milion darmowych skórek do wordpressa 2.7, który na owym serwerze zamierzam postawić [tym razem definitywnie, kiedyś już robiłem do tego podejścia].
  3. A potem owego wordpressa chcę postawić.
  4. Co za tym idzie przerzucić wpisy z netmuzyki na nowy serwer, czasami dokonując zmian mniej lub bardziej istotnych.
  5. Powtórnie zedytować każdy wpis na obecnej stronie, żeby trafiających z wyszukiwarek kierować na nowy adres [nowy a zarazem nie nowy, bo netmuzyka.com, ale nie jako alias do netmuzyka.wordpress.com]. No i poinformować o nowym kanale RSS.

    Plan mam. Nie wiem jak z jego realizacją, ale mam nadzieję, że nie potrwa to długo. Życz mi powodzenia [to już druga moja migracja z blogiem, ale pierwszy raz z własną bazą i przyległościami].

    PS. Konkurs na blog roku dla netmuzyki zakończony. Nie wiem, na którym wylądowałem miejscu w swojej kategorii na drugim etapie, ale coś gdzieś koło 25-30 jak mniemam. To rewelacyjny wynik przy prawie 200 zgłoszonych. Dziękuję bardzo!

    To do… kiedyś tam :)

    Emeliks

    5 Responses to “big changes, czyli dojrzałem”


    1. 1 uglylikeshit
      sobota, 24 Styczeń 2009 o 22:14

      Powodzenia i gratulacje miejsca.

    2. Niedziela, 25 Styczeń 2009 o 11:22

      Trzymam kciuki za pomyślną migrację.

    3. Niedziela, 25 Styczeń 2009 o 21:11

      @ugly- dziękuję, ale możliwe, że się pomyliłem i zakończyłem w czwartej dziesiątce. nie sprawdzałem pod koniec.

      @microust- dziękuję, przyda się. na szczęście nie jestem sam- czuwa i ma działa nielichy webmaster! sam polegnę bez dwóch zdań… albo postawię kreta, nie wordpressa :( więc trzymaj!

    4. 4 pga
      poniedziałek, 26 Styczeń 2009 o 11:59

      powodzenia :)
      ale przed przenosinami (czy w trakcie) zagladaj tutaj, bo jak ktos z czytelnikow chcialby podzielic sie jakas blyskotliwa mysla czy mptrojka, to szkoda byloby to przegapic, hę?

      btw. zazdroszcze tej bieglosci z wordpressem i woli do szarpania sie z tym wszytskim

    5. poniedziałek, 26 Styczeń 2009 o 12:23

      @pga- biegłości? dobry żart :)
      może jej z czasem nabiorę- tym razem liczę na pomoc. wiele pomocy. olbrzymie wiele…

      a zaglądać jak widzisz- zaglądam.
      pozdrówki


    Skomentuj

    autor

    linki które rządzą


