10
Sty
09

co prawda

miałem zamiar rozpocząć nowy cykl na netmuzyce, ale mi się nagle odmieniło. A to dlatego, że składam okładki na gościnnym fotothing’u, i właśnie zauważyłem, że jedna okładka pozostaje bez wpisu. A to niedopatrzenie, że siemasz!

No bo co? No bo to przefajna płyta jest- zwłaszcza dla takich tych, co lubią dopracowane remiksy w tempie umiarkowanym, z dobrym, połamanym bitem i bez kosmosu. Klik w okładkę i masz to!

Generalnie zajebiście. Zwłaszcza DJ Vadim i Deodato [zawsze Eumira uwielbiałem, jak i Azymuth z całego serca] jak dla mnie. No i Chico Correa, o którym kiedyś więcej, bo netmuzyczny i zacny.

Pychota downtempowa; znowu z jamendo i znowu poznana dzięki niestrudzonemu ccm [czy Ty na serio jedziesz wszystko po kolei, czy masz jakiś system?]??

Polecam!
elmeliks

PS. Aż dodałem na poczet nową kategorię…


Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


