03
Gru
08

z zaskoczenia!

Ha! Wtem!

No co? Porządkuję trochę tu i ówdzie. Popatrzyłem na statystyki niesencji- jestem hapi. Dziewiątkę nieco zaniedbałem, ale dziś poprawiłem to i owo, chociaż jeszcze jeden wpis promujący tę odsłonę składanek na netmuzyce powinien się pojawić. I się pojawi z czasem.

Jakie staty? No, nie ma jeszcze 10.000 w sumie, ale sam sum rozumie… Promocji nie ma za.

Natomiast to, że przerwałem obiecane milczenie nie znaczy, że przestaję milczeć! O nie! Będę milczał.

Ale przed końcem kalendarzowej jesieni zapodam jesienną niesencję dziesiątą. Skleconą już, ale jeszcze nie opisaną itd., chociaż niewiele mi brakuje. Okładka już jest!


3 Responses to “z zaskoczenia!”


  1. sobota, 06 Grudzień 2008 o 16:02

    Czekam, czekam na kolejną…
    Choc zza monitora wciąż odwilży nie widzę, ino coraz grubszą żyłę na skroni :)
    Dajesz dajesz!

  2. sobota, 06 Grudzień 2008 o 22:43

    Nom, czekam zatem niecierpliwie bo w netaudio posucha delikatna, przynajmniej ja osobiście nic konkretnego wyłowić nie potrafię :/


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

