28
List
08

przesilenie zdecydowanie przesilne

Nie jest dobrze. Jest kurwa niedobrze. Strasznie niezadobrze jest.

No. Napisałem powyższe, ponieważ jakiś artysta [chyba?] ostatnio tłumaczył wpis o swojej płycie na moim blogu poprzez guglowego translejtora. Nie jestem dobry z angielskiego [ba! chujowy jestem!], ale coś tam rozumiem. Po przeczytaniu moich wpisów przetłumaczonych na angielski… nic nie rozumiem. Tak więc postanowiłem napisać coś jeszcze bardziej niezrozumiale niż zwykle, niech się sofcik pomęczy.

No. Optuję za kolejną przerwą w nadawaniu. Co Ty na to? Tak sobie poprzerwuję, spauzuję netmuzycznie i ogólnie lekko się odsunę od blogowania. Przesilenie bowiem jesienno-zimowe w tym roku jest spotęgowane nawarstwieniem się przeróżnych okoliczności nieprzyrody, więc kompletnie jestem pusty jak… chuj i weny na wpisy o muzyce mi brak. Weny wogóle, bo nawet metaforyczne „pusty jak…” mi nie wychodzi i jadę wulgarem, za co nie przepraszam, bo to mój blog jest.

Chęci brakuje też. Daję więc sobie siana z tym zakątkiem sieci na jakiś czas. Jak raz na jakiś czas. Zwyczajowo się muszę zresetować w temacie.

Ale wrócę, o ile się wcześniej nie przekręcę.
Pozdrawiam
EmEliX

PS. bonusa muzycznego nawet mi się nie chce załączać. Teraz u mnie leci Arnino- kto chce, znajdzie sobie link do tego niebywałego czilałtowca. Sprawdź goodnetlabels. Wesołych Świąt?


6 Responses to “przesilenie zdecydowanie przesilne”


  1. 2 pga
    sobota, 29 Listopad 2008 o 14:16

    haha, tez mialem taka sytuacje, ze kolesie przetlumaczyli sobie jeden moj wpis translatorem, a potem na forum ostro dyskutowali „co autor mial na mysli”… wygladali na przekonanych, ze translatory sa prawie jak tlumacze przysiegli… coz, byli z hameryki, jesli to cos tlumaczy

    odpocznij od netaudio i wracaj predko, pare osob lubi poczytac
    ciao

  2. sobota, 29 Listopad 2008 o 19:21

    dzięki, zamierzam wrócić, jak najbardziej.
    na razie jednak wyłącznie będę przesłuchiwał… 350 nowych znalezisk :)

    ciao!

  3. poniedziałek, 01 Grudzień 2008 o 15:30

    No to odpoczywaj a czytnik RSS powie mi jak już się zresetujesz. Tylko się boję, że jak przerwa wyjdzie Ci długa to 350 nowych znalezisk całkiem Ci się pomiesza… i jak my wtedy sobie poradzimy ;-) ?

  4. poniedziałek, 29 Grudzień 2008 o 00:04

    dzięki za zlinkowanie …
    wszystkiego najlepszego na nowy rok, pozdrawiam


Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


