07
List
08

w mordę! zapomniałem!

Bloguję już ponad dwa lata!

Co prawda pierwsze wpisy usunąłem, bo dopiero po dwóch miesiącach wyklarowała się mniej-więcej tematyka bloga [a tak dokładnie to po pół roku, potem wykasowałem wpisy natury ogólno-kulturalno-kulinarnej nie mieszczące się w obranej i kontynuowanej dotychczas klarownej konwencji] więc musisz uwierzyć mi na słowo, ale fakt pozostaje faktem!

Dwa lata. Hłe hłe :)

W nagrodę za wytrwałość w czytaniu tegoż bloga niniejszym opublikuję rzecz na netmuzyce pionierską- mój własny, temi emeliksowymi rękami skomponowany na fast trackerze 2 utwór pod tytułem „dajmond”. Całość oparta na kradzionych samplach, w mizernej jakości i nudnym aranżu. Ma za to prawie 14 minut! [jak większość moich wczesnych kawałków]. Jak wczesnych? Plik odnalazłem na dyskietkach i ma datę zapisu 21.09.1997 :) Co nie oznacza, że jest to jeden z moich pierwszych kawałków, bo przygodę z muzyką tworzoną w trackerach zacząłem gdzieś w ’94… Ale tego już nie ma, nie będzie i generalnie lipa.

Co więcej- o tym już przy innej okazji pisałem- późniejsze numery zjadł Pan Czas, a tak dokładnie to rozwarstwiły się CD-R’y na których miałem archiwum :( Więc jeśli coś będę wrzucał, to jedynie wcześniaki [może jednak nie? cała nadzieja w Krzysiu, że gdzieś jeszcze znajdzie moje nagrania]. No, chyba, że nie chcesz? Sprawdź najpierw

d a j m o n d

PS. Jak widzisz dźwiękami zajmuję się nie od dziś… i jeszcze nie zamierzam się poddać! ;P

1 Response to “w mordę! zapomniałem!”


  1. 1 ja-prozac aka uglylikeshit
    Niedziela, 09 Listopad 2008 o 15:54

    Stare dobre czasy. Pamiętam jak w średniej robiliśmy z kumplami dema na Amige. Znajomy wciąż robi muzykę elektroniczną.


Skomentuj

autor

linki które rządzą

wpisy które rządzą


